Theorie

Wat is het goeie antwoord dan? Bedoel je rijd geen kW maar km's aangezien kW gewicht is
XIwPU.jpg
 
Wat is het goeie antwoord dan? Bedoel je rijd geen kW maar km's aangezien kW gewicht is

Dit is toch niet serieus ? :X
Ik zou toch maar even een boekje halen en een examen cd kopen downloaden.

Gewoon even leren dat kan makkelijk nog voor vrijdag, maar ik zou het wel doen.
Als je ziet hoeveel mensen het niet halen die denken "O dat doe ik wel even".
 
ja, ik wel.

alleen motoren in gebruik genomen na 26 november 1975 moeten voorzien zijn van een goed werkende snelheidsmeter. :]


ZEEER belangrijk voor je theorieexamen. Hier ben ik op gezakt. Ik had in mijn hoofd zitten vanaf 18 december 1976. Gingen er dus 7 vragen over allemaal fout.

Gelukkig rij ik nu zonder rijbewijs hoef ik dat verschil tussen kwh en kmh ook niet te weten *D
 
Laatst bewerkt:
Niet luisteren naar die mensen hier, die zijn er alleen maar op uit om je te laten zakken.

25Kw betekend dat je maar 25 kilometer per week mag rijden ( = licht rijbewijs, om zo minder kans te hebben op een ongeval)
Onbeperkt Kw betekend dat je onbeperkt kilometrage mag rijden ;)

Succes met je theorie en laat ons even weten of je er een goed had :)
 
Laatst bewerkt:
Aan welke kant staan de rode reflector paaltjes?

A rechterkant
B linkerkant
C onderkant

Een ging over overwegbomen of je een overweg nardert of meer dan een.

Ik neem volgende keer een klein camera mee film waarmee ik de theorie examen ga filem ;)
 
Laatst bewerkt:
Aan welke kant staan de rode reflector paaltjes?

A rechterkant
B linkerkant
C onderkant

Een ging over overwegbomen of je een overweg nardert of meer dan een.

Ik neem volgende keer een klein camera mee film waarmee ik de theorie examen ga filem ;)

En wanneer ga je op voor het Nederlands examen?
 
This made my day! Geniaal topic geworden zo.

Overigens echte tip: Iets met wat moet checken voor je gaat rijden... Succes, ben erg benieuwd naar de uitslag
 
Niet luisteren naar die mensen hier, die zijn er alleen maar op uit om je te laten zakken.

25Kw betekend dat je maar 25 kilometer per week mag rijden ( = licht rijbewijs, om zo minder kans te hebben op een ongeval)
Onbeperkt Kw betekend dat je onbeperkt kilometrage mag rijden ;)

Succes met je theorie en laat ons even weten of je er een goed had :)



*at net een stuk pizza* _O- _O- _O- :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan