Things you can do with a harley.....

'k zag gister inderdaad een hoop Harley's rijden op de snelweg.
En ook een paar hele mooie.
Heb eventjes opzij gekeken, niet te lang, anders ga ik duizelig worden.
Tja, als ik een stijve krijg...
 
Antoine, ergens in september is er weer ducatidag in Heino :) ga ik zeker wel ff kijken. Die krengen rammelen soms nog harder dan menig harley :) kicke motoren zijn dat ook!

deanevo, is het zo erg met je gesteld? Misschien moeten we je opgeven voor dr. Phil. Die heeft vast wel een oplossing voor je ;)
 
Jap blijven rijden.Ziet er hetzelfde uit als een post shovel harley en is 10 x beter.
 
Laatst bewerkt:
Japanners rijden elke dag die hebben helemaal geen variant op de meubelboulevard genaamd de HD dag waar die HD rijders de hele week naar uitkijken nodig. _O- _O-

Ik ken een Japanner, maar die rijdt helemaal niet elke dag. Heeft niet eens een motor :P

OK. Dus jij gaat niet naar de MFMM?! Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Is toch elk jaar hetzelfde.
Boooooooooooring. :Z :Z

Waren die griete met hun paarde er ook weer?
Oh my god.
Dan nog liever een Honda shadow dag.Keer wat anders.

Ja was weer hetzelfde liedje: ERG VET.
Beer, bikes, babes, burgers.... Als je dat niets lijkt moet je wel heeeel oud zijn. |(
 
Laatst bewerkt:
haha dat klopt, maar aan de andere kant, als jij niemand beledigd, wie moet het dan doen?
jij komt er tenminste nog mee weg onder de noemer "trek je er niks van aan, doet ie wel vaker" ;)

dussseeeuuu.. kom maar op! hebben we nog wat te lachen *D
 
laat dan maar zitten.. Zat nog te denken om ook te gaan.. Maar als ze nu proberen om van dat foekervel in een bikini te proppen.. Nee dankje..
 
vooral dat laatste stukje zou toch beter moeten

:o _O- _O- _O- _O- _O-
dat koplampie wat er rustig afrolt.. _O-

was trouwens in brada ook een stunt team..

(poolse auto engels kenteken op de motor :? )

met een cbr.. jaaaank jaaaaaaaaaank.. :N

klinkt zo'n sporty toch mooier :Y broeeeem broaaaawp *O*
 
haha wat een prutser! veel te lomp op het gas, en met een ape denken een motor onder controle te kunnen houden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan