Things you can do with a harley.....

Ook lekker; motoren gestolen in Breda.

On topic: je motor met 25 sloten op slot doen en er dan achter komen dat hij met sloten en al gestolen is. Alhoewel dat (ook) niet alleen voor HD's geldt.
:Y :Y :Y gestolen :Y :Y :Y

B|

ding neerzeten.
art 4/5/6/7/8/9? :? slot erop frotten.

reserve sleuteltjes aan je "compagnon"geven..
uurtje later haalt je "comapgnon"netjes met sleutletjes en al de motor weg.

weer een uurtje of anderhalf later naar de lege plek lopen..
moord en brand schreeuwen met je sleutels staan te wapperen, en nog meer moord en brand schreeuwen.

verzekering bellen, en alle getuigen nummers doorgeven die jou moord en brand hebben zien/horen schreeuwen.

ff wachten..

verzekeringsgeld cashen.

nieuwe fiets bouwen met de onderdelen van je gejatte fiets.
wel ff andere carters scoren :Y

standaard werkwijze B|
werkt perfect :Y *O*
je houd nog geld over vaak ook :Y


nee doe het niet zelf :N
heb mijn HD's gewoon WA verzekerd..dus worden ook nooit gejat :X
 
Die grap zullen ze toch wel doorhebben lijkt mij


zo niet, tis een poging waard, moet ik alleen die ouwe jap van mij beter verzekeren ben ik bang, want dagwaarde is geschat 5 pakkies shag
 
Bitchin, ik ga mijne straks ook allrisk verzekeren.. Ga je volgend jaar naar apeldoorn? Geef ik jou reservesleutels en ga ik wel toneelspelen :)
 
Er staat op mijn werk nu al een 6 weken een Sportster 883, een collega had deze van een maatje geleend omdat zijn eigen brommer kaduuk was, maar de Sportster had ook de geest gegeven, nu staat dat ding al wekenlang in het hok, maar geen hond die hem ophaalt, geen slot, niets, ik denk dat ik hem maar "adopteer"

Hoorde ik daar iemand iets mompelen over carterswisselen?
 
wisselen? Gewoon een afgetrapte donorfiets kopen, nummers omslaan en papieren wisselen :)
 
Ach, wat heet legaal, volgens mij is hij allang vergeten waar hij die Sporty heeft neer gezet.........grotere kunst is om de papieren af te troggelen......iemand een ideetje? Mag ook legaal hoor? :lol:
 
Bitchin, ik ga mijne straks ook allrisk verzekeren.. Ga je volgend jaar naar apeldoorn? Geef ik jou reservesleutels en ga ik wel toneelspelen :)

De mijne is all-risk verzekerd tegen de taxatiewaarde. Zeer lucratief om het op die manier te doen, maar ik moet er niet aan denken :N ! Misschien een angsthaas, maar de verzekering oplichten is niets voor mij. Zou alleen maar bang zijn dat ze er toch achter zouden komen.
Nee; ik denk dat als dit gebeurt je al wel een redelijk crimi achtergrond of geest moet hebben.

Maar het zal vast wel gebeuren ja! Ik hoop dat ze er gelukkig van worden. Mij kost het alleen maar meer premie...
 
Geloof me, er over denken is 1, maar het daadwerkelijk doen, ik denk dat ik me direct verraad, ben niet zo handig in die dingen.............maar och, er over dromen mag altijd.

Is Fort Knox makkelijk te vinden btw??
 
antoine, dat is netjuist het gedonder.. mensen die bang zijn verraden zichzelf omdat ze niet zeker genoeg over komen ;) gelukkig zit ik ook zo in elkaar.. hou niet van dat oplichten enzo..

een duim onder de weegschaal in de supermarkt kan ik nog snappen, maar daar moet het ook stoppen.

Bitchin, heb 'm gevonden in 5 seconden :)

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
De mijne wil niemand jatten of molesteren, da's nou zo fijn aan dit barrel..
Binnen een jaar al tientallen meldingen van vernielingen, inbraak (of pogingen) in de parkeergarage, inclusief m'n eigen auto en fiets.
Maandagochtend liep ik weer eens de garage in en wist niet wat ik zag, overal glas, stukken dashboard en zekeringen.
Audi A3 zonder wielen op z'n bodemplaat.
Seat Leon zonder wielen ook op z'n bodemplaat.
+ nog 2 auto's van binnen vernield en alles weg.
Ik zal er vanavond 's wat foto's van uploaden, om te lachen bijna..
 
mijne wil straks ook niemand jatten.. laat de tanks opnieuw spuiten met kawasaki logo's er op. denk iedereen dat het een hele goeie namaak is ;) vulcan stickertje op de olietank, probleem opgelost :)

jah ik ben nu wel donders aan het vloeken hier, maar ach, als ik dan zondag een klap aan m'n kop krijg weet ik waar het van komt :)
 
Bij Bunnik, onverwachts..

mijne wil straks ook niemand jatten.. laat de tanks opnieuw spuiten met kawasaki logo's er op. denk iedereen dat het een hele goeie namaak is ;) vulcan stickertje op de olietank, probleem opgelost :)

jah ik ben nu wel donders aan het vloeken hier, maar ach, als ik dan zondag een klap aan m'n kop krijg weet ik waar het van komt :)
 
wat onverwachts, alsnog mijn harley gejat of een klap an de kop?

ik wacht bij afrit 23, bunnik is voor mij 40 km omrijden.. geen skik van op snelweg kilomters :)
 
Wat te doen?

Nadenken of het eerst het rechterbeen was of eerst de linker

bobby.JPG
 
Bitchin ik ben weer zo'n mooie rijder :) zo'n stadsposer weet je wel, onder het motto: kijk mijn megadikke motor dan! Stoer hé!
En dan rijden met donker vizier en bandana :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan