Tijdelijke verzekering

dirkjan_w

Rookie
10 mrt 2003
29
0
Rotterdam
Hmmm, morgen mag ik mijn shiney nieuwe SV650S ophalen... Tenminste, van de dealer! De verzekeraar waar ik hem wilde gaan verzekeren (Groene Land Achmea) speciaal nog gebeld over hoe lang van te voren ik 'm moest verzekeren ("Ow meneer, dat zou zelfs zaterdagochtend nog kunnen! Geen probleem!"), wil ik 'm vanavond verzekeren (uurtje of zeven ofzo, ze zijn open tot negen uur) zeggen ze doodleuk: ja meneer, dat kan alleen op werkdagen tijdens kantooruren!

En ik wilde er zo graag op rijden dit weekend :( Weet iemand waar 'dag' of 'week'verzekeringen een beetje betaalbaar af te sluiten zijn? En dat ook op zaterdag te regelen is? Volgens mij doet Unive (de tweede qua prijs op het lijstje tot nu toe) wel 'normale' verzekeringen, ook op zaterdag, maar die zijn weer een stukje duurder (25 euro/maand ongeveer).

Want een verzekering afsluiten bij de ene en 'm vervolgens binnen een week cancellen (de meeste verzekeraars hebben een soort 'afkoelingsperiode' waarin je je kan bedenken) vind ik ook zo lullig...

Alvast bedankt!
DJ
 
Terug
Bovenaan Onderaan