TK: Kawa GPX600R '92 - 1000 euro

KawaNinja600

MF veteraan
7 aug 2003
2.388
0
Utrecht
Hoi! :]

Bij deze zet ik mijn motor te koop! Het is een Kawasaki GPX 600 R uit 1992 (Amerikaans model):

full


Kleur: Zwart/grijs/rood
Kilometerstand: 42.000 km
Banden: 3500/4000 km mee gereden

In goede staat. Het rechterkuipdeel is vervangen en er zit een deuk in de uitlaat, verder ziet hij er nog prima uit. Hij loopt ook nog erg goed. Het is een ideale beginnersmotor en ik heb er nooit grote problemen mee gehad! Tenslotte heeft hij onlangs een grote beurt gehad en zijn de remblokken vervangen.

Vraagprijs: 1000 euro
 
Hmmm spaarpotje is 700 euro nu,wou wachten tot de winter (meer gespaard en lagere prijzen) maar ziet er leuk uit hoor :]

Hoe lang ben je? ik pas met mijn 1,97 slecht op de meeste motoren,dacht er eigenlijk aan om voor een off/all road te gaan.

iig een trapje omhoog voor je 8-)
 
Hmmm spaarpotje is 700 euro nu,wou wachten tot de winter (meer gespaard en lagere prijzen) maar ziet er leuk uit hoor :]

Hoe lang ben je? ik pas met mijn 1,97 slecht op de meeste motoren,dacht er eigenlijk aan om voor een off/all road te gaan.

iig een trapje omhoog voor je 8-)

Ikzelf ben 1,84 :] Ik weet niet hoe het zit met lengte, mijn bike wordt volgens mij over het algemeen gezien als 'kleine' motor waardoor hij ook geschikt is voor kleinere personen. Ik weet niet of lang zijn een groot probleem oplevert.

Thanks voor het schoppen :Y *O*
 
leuk ding, nette prijs moet zeker wel lukken denk ik!

succes!
 
Hmmm ik denk dat het je wel lukt hem voor 1000 kwijt te raken maar probeer het toch maar even...
Spaarpotje is net 800 geworden als ik je daar niet mee beledig zou ik wel eens willen proefrijden om te kijken of het wel past met mijn lengte of dat ik het gevoel krijg op een mini-bike rond te rijden _O- :P

Heb je btw de rekeningen nog van de grote beurt etc?
En waar moet ik aan denken als je zegt dat de banden 4000 km oud zijn? kunnen wel slicks zijn of uitgedroogt.

en anders een schopje omhoog maar weer 8-)
 
Hmmm ik denk dat het je wel lukt hem voor 1000 kwijt te raken maar probeer het toch maar even...
Spaarpotje is net 800 geworden als ik je daar niet mee beledig zou ik wel eens willen proefrijden om te kijken of het wel past met mijn lengte of dat ik het gevoel krijg op een mini-bike rond te rijden _O- :P

Heb je btw de rekeningen nog van de grote beurt etc?
En waar moet ik aan denken als je zegt dat de banden 4000 km oud zijn? kunnen wel slicks zijn of uitgedroogt.

en anders een schopje omhoog maar weer 8-)

Hey, bedankt voor je reactie! Wat mij betreft kun je zeker eens langskomen om te kijken en om een rondje te maken. Mail me anders maar even voor een afspraak (dan mail ik je mijn tel.nr. wel terug ofzo, mailadres staat wel in profiel) of voor als je nog meer info wil.

De factuur van de grote beurt heb ik als het goed is hier nog liggen (ik zal hem morgen even opzoeken). Die van de remblokken en alle overige onderhoud etc. heb ik ook nog wel bij de hand. Ik heb ongeveer 4000 km gereden met de banden, ze gaan als het goed is (en met mijn redelijk relaxte rijstijl :+ ) zeker 12.000 km mee, dus ze hoeven echt nog niet vervangen te worden. Het zijn zeker geen slicks, het gaat hier om echte Bridgestone BT-45's (voor en achter) :Y 8-) .

Mail me maar even als je wil! :]
 
Wat mij betreft wel :) hoor niets meer van hem geen mail terug niets... en ik ga morgen voor een allroad kijken :]
 
Wat mij betreft wel :) hoor niets meer van hem geen mail terug niets... en ik ga morgen voor een allroad kijken :]
Net zoals de de meesten hier die bieden/afspraken maken...........

Ga je er op in, hoor je meestal niets meer van ze :Z :Z :Z
 
Wat mij betreft wel :) hoor niets meer van hem geen mail terug niets... en ik ga morgen voor een allroad kijken :]

Sorry ;( Ik heb je mail niet gezien :X |( Ik zie hem ook niet tussen mijn uitgefilterde mail '(

Zou je hem nog eens kunnen sturen, als je nog steeds interesse hebt uiteraard :)
 
Zo bedoelde ik het niet hoor :)
Bedoelde het meer in het algemeen....... :Y

OK gelukkig :9 Het kan ook gebeuren dat men naar het verkeerde adres stuurt! Een veel gemaakte fout is @student.uttwente.nl terwijl het @student.utwente.nl is.

Anyway, ik hoop dat soulless nog steeds interesse heeft, en anders hopen dat iemand anders hem nog wil kopen!! :)
 
Yep die fout met uttwente/utwente maakte ik ook de eerste keer :+ maar kreeg dus een foutmelding terug en heb het toen goed gedaan O-)

De off/all road beviel me wel maar hij wou niet tot 800 zakken dus helaas ;( ik mail je nog wel een keer.
 
Net zoals de de meesten hier die bieden/afspraken maken...........

Ga je er op in, hoor je meestal niets meer van ze :Z :Z :Z

Tja dat is helaas altijd op internet,marktplaats is niet anders.
In dit geval is er vast iets niet goed gegaan,en zal ik vast nog wel wat van ts horen na het sturen van nog een mailtje ;)
 
hey, ff off topic vraagje (en subtiel kickje voor deze mooie motor), heb zelf ook net een gpx600,ik zoek een goed schijfremslot alleen heb die tot nu toe nog niet kunnen vinden, vroeg me af: heb je zelf een schijfremslot en zo ja welke>>
had zelf abus granit extreme 69 besteld,maar die past niet (pen te lang)
dacht nu aan de granit 37,weet jij toevallig of die past??
alvast bedankt en nogmaals excuses voor deze erg off topic vraag :N

bijbehorende linkjes:
http://www.abus.de/de/main.asp?ScreenLang=de&sid=730632961171142270920052137318398&select=0105b05&artikel=4003318009037m

http://www.abus.de/de/main.asp?ScreenLang=de&sid=730632961171142270920052137318398&select=0105b05&artikel=4003318216565m
 
hey, ff off topic vraagje (en subtiel kickje voor deze mooie motor), heb zelf ook net een gpx600,ik zoek een goed schijfremslot alleen heb die tot nu toe nog niet kunnen vinden, vroeg me af: heb je zelf een schijfremslot en zo ja welke>>
had zelf abus granit extreme 69 besteld,maar die past niet (pen te lang)
dacht nu aan de granit 37,weet jij toevallig of die past??
alvast bedankt en nogmaals excuses voor deze erg off topic vraag :N
Ook effe off-topic......is het niet remschijfslot :? O-)

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan