TK Kawasaki ZX-6RR 2007 + Motolug aanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
t begint een beetje op de peuter speelzaal te lijken zo..... :9
 
t ging hier niet over mijn niveau.
t ging over dat jij meteen om je heen begint te schreeuwen als iemand vraagt of je je niet een klein beetje kunt gedragen.
ik probeerde je dat op een beetje grappige manier duidelijk te maken.
maarja...dat lukt niet helemaal.
ik zou t alleen bij circuitrijden houden als ik jouw was.
 
t ging hier niet over mijn niveau.
t ging over dat jij meteen om je heen begint te schreeuwen als iemand vraagt of je je niet een klein beetje kunt gedragen.
ik probeerde je dat op een beetje grappige manier duidelijk te maken.
maarja...dat lukt niet helemaal.
ik zou t alleen bij circuitrijden houden als ik jouw was.
Ik gedraag me prima dacht ik zo. Zo grappig ben je niet, dus die grap was mislukt :Y
Verder begin ik nergens met schreeuwen, maar geef ik enkel de waarheid weer. Lees maar eens terug :W
 
ik heb goed gelezen...je vind je zelf heel wat.
en als iemand vraagt of je even normaal wilt doen dan begin je uit de hoogte te doen.
zoveel werd er niet van je gevraagd.maar lekker bijdehand en stoer doen is voor jouw mischien wel belangrijker dan een beetje normaal doen.
trial and error...je hebt nog zat tijd.
 
ik heb goed gelezen...je vind je zelf heel wat.
en als iemand vraagt of je even normaal wilt doen dan begin je uit de hoogte te doen.
zoveel werd er niet van je gevraagd.maar lekker bijdehand en stoer doen is voor jouw mischien wel belangrijker dan een beetje normaal doen.
trial and error...je hebt nog zat tijd.
Jij hebt Nicolay z'n MMF plaatje gejat!!!!!!!!
 
ik heb goed gelezen...je vind je zelf heel wat.
en als iemand vraagt of je even normaal wilt doen dan begin je uit de hoogte te doen.
zoveel werd er niet van je gevraagd.maar lekker bijdehand en stoer doen is voor jouw mischien wel belangrijker dan een beetje normaal doen.
trial and error...je hebt nog zat tijd.
Ja, cursus begrijpend lezen nodig zeker? :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan