TK/Te Ruil GSXR750 1989 90k km

pizzaman

MF veteraan
24 aug 2003
1.357
0
Ik heb een gsxr 750 uit 1989 met ongeveer 90.000 km staan. Banden en ketting zijn 80%. Een tijdje terug heb ik bij het kleppen stellen twee tapeindes stukgemaakt.


Voor de duidelijkheid: dit zijn tapeindes waarmee je het kleppendeksel vastzet!!

Ik heb er de tijd niet voor om het blok eruit te halen en de boel te fixen. Ook denk ik dat dan het spruitstuk vervangen moet worden. Om het te laten doen lijkt me wat kostbaar voor zon oude motor.

Ik wil wel erg graag weer motorrijden dus stel ik een ruil voor: jouw oude pekel/beginfiets (bv cb'tje) voor mijn defecte racekanon. Als jij de tijd en middelen hebt om het blok er zo uit te wippen en de tapeindes te herstellen/vervangen dan heb je er echt een hele vette motor aan. Ik kan me nog goed de snelweg van spanje met 240km/h herinneren... Dat waren nog eens tijden :]

Bijlage: foto.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hopla:
full
 
thanx steph

Ik ruil liever dan dat ik na het verkopen weer zelf op zoek ga. Maar als je hem wilt kopen doe dan maar een bod (over de mail).
 
Aaaaargh... das zonde....

voor de evt. koper.... ik heb nog een goed blok met 40.000 km erop liggen...
inbouwen is een halve dag werk...

@TS... ik wil het wel weer weghalen maar denk dat dit wellicht je verkoop bevorderd...
 
Kan een goed rijdende GPX inruilen. Moeten wel nieuwe remblokken op voor, maar dat doe ik dit weekend, en je moet zelf even tzt de koppelingsplaten vernieuwen (komende periode heoft dat nog niet)

gixxer fighter moet me dan ook wel ff mailen op naam @ hotmail.com om zijn prijs voor het 750 blok door te geven ;)
 
@ dennis: nee ik heb juist zo weinig tijd om te sleutelen, ik moet gewoon iets hebben wat het doet.

@ gixxerfighter: nú is het dus al te laat he :P maar laat maar staan hoor, doen we niet moeilijk over.

Bijlage: foto blok.JPG
 
@ capoerist: Sorry, misschien wel. Kun je me wat meer info mailen over je gpx?


Voor de duidelijkheid: dit zijn tapeindes waarmee je het kleppendeksel vastzet!! Moet toch vrij eenvoudig te fixen zijn begrijp ik.
 
Zo heb ik er 2. Ik heb een lange bout genomen en de kop afgezaagd. Daarna gewoon de ring erop en twee moeren. Onderin zit nog wel een beetje schroefdraad als het meezit.

(Afbeelding)

T*ring daar moet je ook maar net op komen zeg. Dat zet me wel aan het denken zeg. Toch ga ik hem wegdoen, misschien iets voor de mogelijke koper?
 
precies dat zeg ik. maar ik heb niet zoveel aan een racert hier in de stad (amsterdam) en het onderhoud is me net ff te duur.
 
Laatst bewerkt:
kleppendekselbouten maar spruitstuk? En voor 500 koop ik geen andere motor, dan heb ik liever een ruil...
 
kleppendekselbouten maar spruitstuk? En voor 500 koop ik geen andere motor, dan heb ik liever een ruil...

ja je had er tog ook over dat het spruitstuk vervangen moest worden?
welke de inlaat of uitlaat? :)
maar ok, tis maar een bod natuurlijk :)
 
Ow het uitlaatspruitstuk is niet 100%. Het is allemaal een beetje twijfelachtig of dat er in een stuk afkomt als je het blok eruithaalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan