pizzaman
MF veteraan
- 24 aug 2003
- 1.357
- 0
Ik heb een gsxr 750 uit 1989 met ongeveer 90.000 km staan. Banden en ketting zijn 80%. Een tijdje terug heb ik bij het kleppen stellen twee tapeindes stukgemaakt.
Voor de duidelijkheid: dit zijn tapeindes waarmee je het kleppendeksel vastzet!!
Ik heb er de tijd niet voor om het blok eruit te halen en de boel te fixen. Ook denk ik dat dan het spruitstuk vervangen moet worden. Om het te laten doen lijkt me wat kostbaar voor zon oude motor.
Ik wil wel erg graag weer motorrijden dus stel ik een ruil voor: jouw oude pekel/beginfiets (bv cb'tje) voor mijn defecte racekanon. Als jij de tijd en middelen hebt om het blok er zo uit te wippen en de tapeindes te herstellen/vervangen dan heb je er echt een hele vette motor aan. Ik kan me nog goed de snelweg van spanje met 240km/h herinneren... Dat waren nog eens tijden
Voor de duidelijkheid: dit zijn tapeindes waarmee je het kleppendeksel vastzet!!
Ik heb er de tijd niet voor om het blok eruit te halen en de boel te fixen. Ook denk ik dat dan het spruitstuk vervangen moet worden. Om het te laten doen lijkt me wat kostbaar voor zon oude motor.
Ik wil wel erg graag weer motorrijden dus stel ik een ruil voor: jouw oude pekel/beginfiets (bv cb'tje) voor mijn defecte racekanon. Als jij de tijd en middelen hebt om het blok er zo uit te wippen en de tapeindes te herstellen/vervangen dan heb je er echt een hele vette motor aan. Ik kan me nog goed de snelweg van spanje met 240km/h herinneren... Dat waren nog eens tijden
Bijlage: foto.JPG
Laatst bewerkt: