TKA: Suzuki GSX-R750 K5 (juni 2006)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mits jij een goed bod doet, kunnen we altijd praten. Motor is inclusief extra's, alleen de Brembo rempomp neem ik mee. Uitlaatsysteem kom je 2e hands nagenoeg nooit tegen en kost nieuw een goede 1500 euro.

Laat maar weten! Kan je alleen wel vertellen dat Goedhart je niet veel geeft :N

Motor op hun site ziet er ook akelig standaard uit :P
Ja, een goed bod moet wel lukken!! Ik heb er toch geen verstand van mij kun je dus alles wijsmaken, neem die brembo pomp maar mee :+

het is gewoon kijken wat ervoor word gegeven, en dan kan ik het misschien rondmaken door jou een bod te doen, morgen weet ik meer :)

hahah hij is indd behoorlijk standaard! en jouw kleurstelling past perfect bij m`n pak en laarzen en die zwart blauwe niet...ok heb nu genoeg gekwijld, ik ga nog een stukje rijden :W
 
Zoals gezegd, laat maar weten. M'n telefoonnummer staat in de startpost, je kunt altijd komen kijken :)
 
Ah...vandaar dat wij zo lekker konden kletsen samen over de aanschaf van een andere fiets... :+ Mooi beestje hoor 8-) Net ff out of my league -O-
 
Even dan maar een subtiel schopje O-)


Post ,ik heb even wat rond zitten kijken en ik denk dat ik de ideale fiets voor je gevonden heb :Y
Gezien de voorgaande ervaringen met jou met plat leggen etc en je huidige fysieke conditie lijkt dit me wel wat voor je :Y

driewieler-web.gif


hij is flauw ik weet et ,maar hij was ook wel erg makkelijk :+

Nu effe serieus :
Zeker weten dat je hier geen spijt van krijgt :?
 
Laatst bewerkt:
Tsja ziet er erg geil uit zo hè... Niet zonde om je 'straat'fiets weg te doen? Kan je niet meer even lekker een uurtje rondknallen. Of op vakantie met de motor. Circuitfietsje erbij doen maar?

Ach je zal het wel goed overwogen hebben. Tis dat ik net een huis gekocht heb, anders ... blablabla...

Succes met de verkoop. Gaat zeker lukken!

gr Boy
 
Ik heb ze net gebeld...En de oorspronkelijke prijs was 5750 inruil..maar zonder zou dat 800euro lager worden ofzo...

4900,- voor een Suzuki GSX-R 600 K2 met 17.000km? beetje weinig hè -O- maar had ook niet anders verwacht...Ik ga nog even wat manieren bedenken om hem snel weg te doen...moet 10posts hebben voordat ik hem hier te koop aan kan bieden hehe

Im working on it ;)
 
Succes met de verkoop van dat ouwe barrel. Ding verkoop je nooit voor die prijs. Veel te hoog :Y :P ;)

Prijs idd te hoog, bij hoegee heb je een (duurdere) Annevirsary uitvoering met maar 3400 km voor bijna dezelfde prijs. Dan heb je ook nog eens een goede afleverbeurt bij de motor en een motor die niet is afgeragt op het circuit....
Opties zijn bij verkoop geen drol waard dus daar kan je de hoge prijs ook niet mee goed praten -O-
 
En wie ben jij om de staat van mijn motor te bepalen? Heb je er zelf wel 1? :?

En gelukkig is het aan de koper om te bepalen wat ie waard is, en niet aan jou :)
 
Prijs idd te hoog, bij hoegee heb je een (duurdere) Annevirsary uitvoering met maar 3400 km voor bijna dezelfde prijs. Dan heb je ook nog eens een goede afleverbeurt bij de motor en een motor die niet is afgeragt op het circuit....
Opties zijn bij verkoop geen drol waard dus daar kan je de hoge prijs ook niet mee goed praten -O-

wat lul jij nou weer :? Hoezo is ie nou weer afgeragd op het circuit? Jij hebt echt geen verstand van zaken zo te zien.

Zeg mij maar eens wat een afleverbeurt inhoud, dat heeft deze motor niet nodig aangezien het onderhoud gewoon goed is geweest.
 
@Adrenalina: Doe je best ..
thnx! doe m`n best, I want this bike *D

Indd, afgeragd @ Cicuit? Al zou hij op het circuit zijn geweest, boeiend? het gaat erom wie erop rijdt! en ik denk dat Postman wel verstand van zaken heeft...
en die afleverbeurt? je bedoelt het oppompen van je banden dat ze doen :Z

Je ziet toch meteen dat deze fiets gewoon dik is! ik zou hem met alle vertrouwen kopen!

:W
 
Heb er idd mee op het circuit gereden, dat is geen geheim. Waarom zou ik hem anders met deze reden weg doen? ;)

Bike is helemaal goed, heeft z'n 6000 beurt gehad en er was niks mis mee :)
 
thnx! doe m`n best, I want this bike *D

Indd, afgeragd @ Cicuit? Al zou hij op het circuit zijn geweest, boeiend? het gaat erom wie erop rijdt! en ik denk dat Postman wel verstand van zaken heeft...
en die afleverbeurt? je bedoelt het oppompen van je banden dat ze doen :Z

Je ziet toch meteen dat deze fiets gewoon dik is! ik zou hem met alle vertrouwen kopen!

:W


:^

Post rijdt zo traag als stront op de baan en is dus bij deze van een oud mannetje geweest :P
Ff serieus..... op het circuit afgeragd zal echt wel meevallen. Welke straat-supersport is nou niet op de baan geweest :? En de meeste rijden met hun straatfiets echt wel kalm omdat ze dr zuinig op zijn. Ze willen graag heelhuids naar huis van de baan ;)
 
:^

Post rijdt zo traag als stront op de baan en is dus bij deze van een oud mannetje geweest :P
Ff serieus..... op het circuit afgeragd zal echt wel meevallen. Welke straat-supersport is nou niet op de baan geweest :? En de meeste rijden met hun straatfiets echt wel kalm omdat ze dr zuinig op zijn. Ze willen graag heelhuids naar huis van de baan ;)

Zo is het :)
 
En wie ben jij om de staat van mijn motor te bepalen? Heb je er zelf wel 1? :?

En gelukkig is het aan de koper om te bepalen wat ie waard is, en niet aan jou :)

dat kan allemaal wel zijn... Maar als bij een erkende suzuki dealer een duurdere uitvoering voor zo goed als dezelfde prijs staat ben je als particulier gewoon te duur.
En een afleverbeurt bij Marc Hoegee :} is echt wel meer dan alleen banden op pompen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan