TKA: Suzuki GSX-R750 K5 (juni 2006)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat kan allemaal wel zijn... Maar als bij een erkende suzuki dealer een duurdere uitvoering voor zo goed als dezelfde prijs staat ben je als particulier gewoon te duur.
En een afleverbeurt bij Marc Hoegee :} is echt wel meer dan alleen banden op pompen.

Verschillen we toch deels van mening, ieder z'n ding :)
 
dat kan allemaal wel zijn... Maar als bij een erkende suzuki dealer een duurdere uitvoering voor zo goed als dezelfde prijs staat ben je als particulier gewoon te duur.
En een afleverbeurt bij Marc Hoegee :} is echt wel meer dan alleen banden op pompen.

Ga jij lekker daar je motor kopen dan... :W

Wat hier al gezegd is over het onderhoud en circuitrijden over deze GSXR... Niets aan toe te voegen...
Als jij je motor bij een dealer koopt, weet je niet of ie 'afgeragt' is of niet. Hier weet je iig waar je aan toe ben!
 
Laatst bewerkt:
Prijs idd te hoog, bij hoegee heb je een (duurdere) Annevirsary uitvoering met maar 3400 km voor bijna dezelfde prijs. Dan heb je ook nog eens een goede afleverbeurt bij de motor en een motor die niet is afgeragt op het circuit....
Opties zijn bij verkoop geen drol waard dus daar kan je de hoge prijs ook niet mee goed praten -O-

Haha Hoegee? opzich wel grappig....

hij bood op een Suzuki GSX-R 600 K2 (2002) €3500 _O-
 
Inruil is niks, particuliere verkoop is beter als je het hoogste bedrag wilt vangen :N
 
Inruilen doe je niet? Heb namelijk nog een mooie GS 500, uitermate geschikt voor de 30km zones en een mooie vluchtstrokenrit :Y

Je hebt mn mail :+
 
Nou nee, op zo'n GS zou ik niet eens dood willen worden gevonden :N :+
 
Prijs idd te hoog, bij hoegee heb je een (duurdere) Annevirsary uitvoering met maar 3400 km voor bijna dezelfde prijs. Dan heb je ook nog eens een goede afleverbeurt bij de motor en een motor die niet is afgeragt op het circuit....
Weet je niet, waarom koopt iemand überhaupt een motor om deze al zo snel weer weg te doen?! Bij een particulier kun je in ieder geval meer over de geschiedenis van de motor te weten komen :)

Opties zijn bij verkoop geen drol waard dus daar kan je de hoge prijs ook niet mee goed praten -O-
Een knipperlichtje zul je niet terug zien in de prijs nee, maar een compleet uitlaatsysteem van een kwalitatief goed merk ala 1500 euro :X

Succes met de verkoop Post :)
 
Steffen, steffen, steffen wat doe je nu...je k5 waar je net al je geld en energie in gestoken hebt verkopen voor een circuitfiets? Dude, die fiets is in waanzinnig goede conditie, waarom verkoop je hem??
'
Anyway, wordt het een 600k6/7 of weer een 750? Als je ZAC wilt doen (geloof dat ik je al een jaartje geleden heb verteld dat je daar uiteindelijk terecht zou komen ;) ) wordt het een 600? En hoe naar 't circuit, busje of aanhanger? Eigen wagen regelen? Komt er een topic met je plannen? :) Enneh, ga je nog dit jaar rijden dan of volgend jaar pas? :? :?
 
Al die wijsheid achteraf, dat hebben we allemaal :z

Maar wil dit jaar nog m'n C halen en misschien al een wedstrijd meerijden. Ligt aan de verkoop van deze. En het zal idd een 600 worden. Een Suzuki ofcourse ;)
 
Zo.... net eerste kijker gehad. Motor beviel goed, van de week kunnen we misschien een deal maken! Ik wacht dus op je belletje Roij ;)

[me="Postman"]had geluk :X Wilde wegrijden om motor weg te zetten, zonder helm, kwam er een politiebusje, Kon me nog net op tijd verstoppen op de afgesloten parkeerplaats :9 }) Tuig stapte nog wel uit, weer wat centen bespaart [/me]
 
dat kan allemaal wel zijn... Maar als bij een erkende suzuki dealer een duurdere uitvoering voor zo goed als dezelfde prijs staat ben je als particulier gewoon te duur.
En een afleverbeurt bij Marc Hoegee :} is echt wel meer dan alleen banden op pompen.

Omdat die Anniversary uitvoering gewoon een stuk lelijker is dan dat deze erbij staat!!
Maar goed.... waarom probeer je iemand zijn verkoop topic eigenlijk te verzieken?? Gun je een ander geen mooie fiets?


Nou nee, op zo'n GS zou ik niet eens dood gevonden willen worden gevonden :N :+



Ik wil zowieso niet dood gevonden worden :+ :+









Bruut mooie fiets.... dus KICK!
 
Laatst bewerkt:
Zo.... net eerste kijker gehad. Motor beviel goed, van de week kunnen we misschien een deal maken! Ik wacht dus op je belletje Roij ;)

[me="Postman"]had geluk :X Wilde wegrijden om motor weg te zetten, zonder helm, kwam er een politiebusje, Kon me nog net op tijd verstoppen op de afgesloten parkeerplaats :9 }) Tuig stapte nog wel uit, weer wat centen bespaart [/me]

:Z
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de kick zeer vriendelijke vriend van me :+
 
Nog veilig aangekomen? :P

Enne remember: WD40 :)
haha ja, het regende alleen in jouw wijk geloof ik B|

WD40 for the win! Ga het meteen gebruiken! supertip van de dag :Y Zelfs die Rare plekken op m`n achterbrug gaan ermee weg!
Begin te twijfelen of ik nu toch m`n motor maar zal houden als hij zo gaat glimmen :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan