TL-1000 Rijders-4""

wanneer nieuwe TL-meeting???

  • ???

    Stemmen: 24 66,7%
  • eind 2005

    Stemmen: 3 8,3%
  • begin 2006

    Stemmen: 1 2,8%
  • eind 2006

    Stemmen: 1 2,8%
  • Later

    Stemmen: 1 2,8%
  • Eerder

    Stemmen: 1 2,8%
  • Datum zie mij post

    Stemmen: 3 8,3%
  • Maakt mij niet uit

    Stemmen: 2 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik was ook aan eht denken. motoren worden in de 1e versnelling toch wat krap afgesteld, om door de e keuring te koemen toch, vandaar mede het on off effect.

maar kan ik hem nu gewoon optimaal laten zetten, of moet er dan gelijk een hele andere chip in? of kun je net als bij carborateurs (hetzij digitaal) het een en ander afstellen.

ik heb geen poen voor een powercommmander ;(
 


@Jaymn (E-Prom verhaal)BULLSHIT het verhaal klopt wel maar het is echt niks bijzonders ga met een standaard fiets naar een dyno centrum doe een run en whoila er komt uit dat hij of te rijk of te arm staat dat is idd standaard zo ze stellen hem opnieuw af en ja wat pk"s xtra en idd met een ander luchtfilter en een ander pijpy wordt het verschil groter .
dus kortom nothing special maar dit is een FEIT. :Z
dat G-pack verhaal mocht idd wel eens werken maar het verschil zal je tijdens het rijden niet echt merken op de bank wel ja daar kan je het zien aan de hand van getallen maar dat is iets waar ik geen feiten over heb maar puur theorie dus tja voor dat geld is het het proberen waard (en een beetje Mindposing is ook leuk 8-) ).
greetz Vasily
 
Laatst bewerkt:
Ok ff een vraagje aan de expert`s
Wat denken we hiervan :? Resultaten :9~ of oplichterij B|

Ben geen expert maar heb nooit resultaten gezien alleen Suzuki-mensen gehoord die dit soort dingen afraden cq ontkennen.
 

He Jaymn dit 2e verhaal is een TRE/G-pack en nog een aantal benamingen je kan er op tlplanet veel over lezen de een zegt het werkt de ander zegt van niet vandaar ook mijn vraag eerder op deze pagina.
Dus mocht je wat meer te weten komen dan hou ik me aanbevolen.

Mike
 
is het al 5 juni??

datum staat vast toch heren?? :]
@madmike, marcozz en Vasily Thnxx voor jullie reactie. Zal t me nog eensl aten beziniken en hier of daar wat meer info zoeken als dat te vinden is. Normaal ben ik niet zo happig om een paar pk tjes te winnen hier of daar. Maar als ze er iets soepeler van gaat rijden is dat altijd welkom naturlijk :)


@die zx9r gast 5 Juni staat al vast jah, gezellig ritje uitgestippeld door Jaymn met wat plekjes om te oefenen met wheelie`s en andere ongein })
 
Idd, scheelt zo 5 pk en 7Nm op veel minder toeren, best veel????
Welke aanpassingen heb je verder gedaan, misschien dat dit het verschil verklaard?
Ik heb alleen een set Ixil dempers laten monteren.

voor zover als ik weet heb ik ook alleen arrows dempers erop zitten, zou zo niet weten wat er nog meer aan gebeurt is.
 
Oke ik reviseer hoofdzakelijk 97-er modellen omdat die het meest stuk gaan. Dan zal wel vanaf 98 of 99 de gearposition sensor gemonteerd zijn. Ik heb zelf wel eens zon TRE ding gemaakt van diodes en merkte geen verschil!!
 
Oke ik reviseer hoofdzakelijk 97-er modellen omdat die het meest stuk gaan. Dan zal wel vanaf 98 of 99 de gearposition sensor gemonteerd zijn. Ik heb zelf wel eens zon TRE ding gemaakt van diodes en merkte geen verschil!!

No problemo TLRBoy iedere reactie is welkom. ;)
 
@madmike, marcozz en Vasily Thnxx voor jullie reactie. Zal t me nog eensl aten beziniken en hier of daar wat meer info zoeken als dat te vinden is. Normaal ben ik niet zo happig om een paar pk tjes te winnen hier of daar. Maar als ze er iets soepeler van gaat rijden is dat altijd welkom naturlijk :)

Voor een lousy 10,-Euro koop je een kleiner voortandwiel,scheelt een flinke slok op een borrel.
 
Laatst bewerkt:
Voor een lousy 10,-Euro koop je een kleiner voortandwiel,scheelt een flinke slok op een borrel.


MarcozZ,

Wat voor tandwiel adviseer je dan (Standaard= 17/38) en ik neem aan dat dit iets ten koste gaat van de topsnelheid. Niet dat ik dat hier in nederland zal halen dus dat zou ik niet eens zo erg vinden.

Mike
 
Laatst bewerkt:
MarcozZ,

Wat voor tandwiel adviseer je dan (Standaard= 17/38) en ik neem aan dat dit iets ten koste gaat van de topsnelheid. Niet dat ik dat hier in nederland zal halen dus dat zou ik niet eens zo erg vinden.

Mike

Voor een tandje minder of achter 3 meer,op de teller haal ik nu zelfs een hogere top.Ik ben er ooit pijnlijk achter gekomen dat de teller standaard behoorlijk nauwkeurig is dus een beetje afwijking vind ik geen straf :+



hey marcozZ, sta jij bovenaan in de gpinsider competitie??

www.gpinsider.nl

Yep !!! Helemaal boven aan !!!
 
he dudes vanaf waar word er 5 juni gereden ??

Er waren wat mensen die wat meer wouden oefenen op hun wheelie`s. Nou ben ik geen goeroe fzo maar kan best een lekkere wheelie trekken. Ik heb ooit eens geroepen kom maar naar Amersfoort dan help ik je wel ff. Die 5 juni is nu geprikt daarvoor. Natuurlijk gaan we niet de hele dag lopen kloten op 1 wiel, maar ook ff lekker stukkie rijden.

Ik stippel wel een leuke route vanuit Amersfoort met wat ruimte voor t oefenen van onze "kunsten", hoe meer zielen hoe meer vreugd *D
 
Weet iemand nog een mooi adresje waar ik zoiets met m`n kont kan laten doen :?

full


Beste bod tot nu toe is €450.- :o
 
Er waren wat mensen die wat meer wouden oefenen op hun wheelie`s. Nou ben ik geen goeroe fzo maar kan best een lekkere wheelie trekken. Ik heb ooit eens geroepen kom maar naar Amersfoort dan help ik je wel ff. Die 5 juni is nu geprikt daarvoor. Natuurlijk gaan we niet de hele dag lopen kloten op 1 wiel, maar ook ff lekker stukkie rijden.

Ik stippel wel een leuke route vanuit Amersfoort met wat ruimte voor t oefenen van onze "kunsten", hoe meer zielen hoe meer vreugd *D


Nou wheelies oefenen is nooit weg dus count me in
 
Nou wheelies oefenen is nooit weg dus count me in

:Z Goedenmorgen

Jaymn heeft net gebeld met de verzekering en de doekoe`s zijn ondeweg, de schade staat op afgehandeld in hun pc. Nu hopen dat de bank een beetje opschiet :P

[me]Jaymn is nooit zo vroeg uit bed :z [/me]


@ dragono, top man kan ik eindelijk s ff die geile TL van je bewonderen :9~

@ Vasily Misschien kan jij iets in de welkomstpost zetten over 5 juni, en natuurlijk wie er dan mee gaan!?
 
:Z Goedenmorgen

Jaymn heeft net gebeld met de verzekering en de doekoe`s zijn ondeweg, de schade staat op afgehandeld in hun pc. Nu hopen dat de bank een beetje opschiet :P

[me]Jaymn is nooit zo vroeg uit bed :z [/me]


@ dragono, top man kan ik eindelijk s ff die geile TL van je bewonderen :9~

@ Vasily Misschien kan jij iets in de welkomstpost zetten over 5 juni, en natuurlijk wie er dan mee gaan!?


fuck a duck helemaal vergeten dat ik dan op karatekamp ga dus |( helaas 5 juni word nix voor mij mischien kunnen we het later nog eens herhalen of zo
;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan