[tl-1000r] dit is em dan . .

wizl

Die hard MF'er
29 okt 2002
458
0
boxmeer
Heb hem vorige week woensdag al opgehaald (het zonnetje scheen, en ik kon niet meer wachten :P ) en vandaag de eerste kans gehad om piccies te maken, en meteen maar een stukkie te sturen in 'vol ornaat' (combi, helm en laarzen gisteren gekocht)

1.jpg


2.jpg


3.jpg


Aangezien ik in een ander topic heb beloofd jullie op de hoogte te houden van mijn capriolen op de TL (als reactie op de vraag: 'Is het verstandig om met weinig ervaring op een TL-1000R te beginnen?') ook nog maar even het volgende:

Met semi-nat weer als vandaag vind ik die kleine rotondes maar enge dingen. Ik weet nl. (nog) niet goed in welke versnelling ik ze moet rijden. In zowel de 1e als 2e versnelling moet ik nl. behoorlijk :? (4000 rpm) toeren maken om te voorkomen dat de motor gaat 'bokken'. Echt soepeltjes gaan die roto's dus nog niet . . .
Voor de rest vandaag lekker stukje ge :]
 
Laatst bewerkt:
Heb ook lang over zwart getwijfeld, vond uiteindelijk toch dat een soes blauw met wit moet zijn ;) En over het bokken, hij is uit 1999, maar het is denk ik meer dat ik bang ben dat mijn achterwiel met dit weer te snel een stapje opzij doet (hij wil nl. behoorlijk vooruit als je aan het gas draait) en dat ik hem dus ECHT te laag in de toeren laat zakken . . .
 
magoed, je moet er ook normaal mee kunnen rijden onder de 4000 toeren.
ik heb nooit last van bokken.
en een soes in blw/wit is leuk voor gixxers ;)
 
Supermooie motor!
Vandaag op de wielrenner kwam een prachtige blauw-witte TL1000R mij tegemoet, leek veel op jouw TL! Alleen had 'ie er andere verhoogde uitlaten op. Toch niet iemand van MF? (was in Tubbergen :) )
 
Die krijg ik nog (die schildjes die op de uitlaten horen neem ik aan?). De vorige eigenaar had ze blijkbaar gehouden :?

ja, maar dat gietijzeren stukkie waaraan ie vastgemaakt moet worden is weg. zit normaal aan hetzelfde stukkie als waar je uitlaatbevestiging zit. en dat kan je er niet zomaar afhalen. dat moet je echt wegzagen oid.
 
op deze TL zitten ze ook niet :? Ik dacht dat ze toch echt op ALLE modellen hebben gezeten, hmmmzz
tlr00005.jpg
 
Laatst bewerkt:
ach als je toch nooit iemand achteropneemt heb je et toch niet nodig.
en anders moet die persoon ff schoenen met stalen zolen aantrekken :P
 
kun je (wil je :P ) eens een close-up foto maken van dat gietijzeren stukje wat je bedoelt?
 
kijk iig geval maar uit op langzame rontonde's !
tl willen wel een bokken en afslaan op die dingen.
en een v2 die blokkeerd is net alsof je op de rem gaat staan !
handje bij de koppeling iig .

mooi ding BTW
 
Laatst bewerkt:
Nette fiets, maar ik blijf het een vreemd model motor vinden... :9

Komen er nog andere luidsprekers op? ;)
 
vreselijk mooi ding :9~
veel plezier ermee
nog van plan andere dempers er onder te gooien :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan