TL1000 rijders - 3

TL Meeting 2005 bij de Mac in Veenendaal

  • Zondag 20 Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 3 April

    Stemmen: 3 21,4%
  • Zondag 17 April

    Stemmen: 10 71,4%
  • Zondag 1 Mei

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zondag 6 Maart

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
@TL1000Sca,

Die rode TL op de foto heeft een extra handvat achterop. Is dat 'standaard' te krijgen of een ingenieus eigen fabrikaat ?

P.S. Errug leuke foto ;)
 
wij hebben mekaar daar toen ook gezien, ik reed toen op een gixxer 600.
jij was met een maat van je met een blade...
ik heb de tlR ook pas 1,5 week.
als je een keer tijd hebt stuur je me een pb.
a;tijd alguh met een mede tlr rijder te rijden..
nou weet ik wie du bist als het binnenkort mooi weer is en ik kan ff weg laat ik het je weten bij de weg goeie keus ! *D
 
wat de meeting betreft wil ik nu graag komen DAAR KOMT IE !MAAR! dan moet het weer wel mee zitten. en voor mij geldt geen regen dan kom ik. en ook lokatie afhankelijk. maar alle drie die data"s kan ,maar noem ook maar een plek wel een beetje centraal de vorige TL-meeting was bij de Mac.van Amersfoort en daar was ik net te laat. ;(
 
Special 4 TLer :)

tl1000me.jpg


Zoek het handvaatje... *D
 
Laatst bewerkt:
foto's van vrouwen bij de TL1000S, altijd mooi toch :} (is het niet de vrouw dan wel de motor :X )

full
 
hallo allemaal,

heeft er iemand een idee waar ik goede 2de hands of nieuwe einddempers kan halen??
voor de TL1000s?? ik zat te denken aan Viper of Laser.
misschien dat iemand nog een set heeft liggen waar die niks meer mee doet.
ik hoor het graag. *D

B.V.D.
 
MMM Lijkt mij ook wel leuk een TL meeting. Maar 24 Oktober is de motorrai in Utrecht, en wij gaan daar ook met een kluppie heen! Zijn die andere data echt geen optie?
 
@kaneda; Kan jij een poll maken op de opening pagina mbt een TL meeting.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar begin oktober, anders is het waarschijnlijk koud, nat en vies.

Wat betreft de lokatie, Veenendaal lijkt mij wel redelijk centraal. De meeste kunnen dat na de mega meeting ook wel vinden.
 
Ai ai ai ..... bad luck again :(

Gezocht : Compleet motorblok TL1000S (R?)

En ja : Ik heb de M-F/TL-goeroe al gemeeld,TLRboy dus.

De man die op marktplaats.nl al weken een blok aanbied is volgens zijn huishoudster pas volgende week weer thuis,en ook m'n (motor-)dealer is al hevig aan het rondbellen.

Gegroet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan