TL1000 rijders deel 16: Spring 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik de tail wilde verhogen wilde ik ook de demper mee omhoog hebben.
De angeld can adapters (zie ook verkoop topic tl1000.nl) zet je tussen de eind van de bochten en de dempers, daarmee zet je je can's in een andere angle

Goed dat je het zag dat boutje... die moet inderdaad nog even ingekort worden.

en loebassiemenou die laatste mm's van de band moet ik nog doen, maar het schuurpapier was op...

zeurpiet
 
DAMN Arnout!! :9~ jij hebt niet stil gezeten deze wintermaanden!

Ziet er f*ucking nice uit :}

Ik zie je wel weer eens rijden binnekort!

Mvg Ron

ps volgende week wordt men voorvorkje pas nagekeken ;(
 
moet hard mijn best doen om mijn motor optijd terug te hebben.

Mijne ligt echt helemaal nog uit elkaar.
Motor staat bij de spuitert en is vrijdag pas zwart dan komen er nog 2 lagen stripings op...
Dan stickeren en blanke lak nog ...

..... zal er op moeten wachten ...
 
full


:z


Oh

Vonky in "Corbin zadel TL1000S"
 
Laatst bewerkt:
moet hard mijn best doen om mijn motor optijd terug te hebben.

Mijne ligt echt helemaal nog uit elkaar.
Motor staat bij de spuitert en is vrijdag pas zwart dan komen er nog 2 lagen stripings op...
Dan stickeren en blanke lak nog ...

..... zal er op moeten wachten ...

Ik weet precies hoe je je voelt.....
Ook mijn fiets ligt helemaal uit elkaar. Mijn blok is afgelopen zaterdag door Olaf opgehaald voor een grote check.
Het frame gaat deze week naar de coater voor een mooi zwart kleurtje :9~
Als alles weer terug is, kan het opbouwen beginnen. Kan stiekem niet wachten tot het zover is.....
 
Ik weet precies hoe je je voelt.....
Ook mijn fiets ligt helemaal uit elkaar. Mijn blok is afgelopen zaterdag door Olaf opgehaald voor een grote check.
Het frame gaat deze week naar de coater voor een mooi zwart kleurtje :9~
Als alles weer terug is, kan het opbouwen beginnen. Kan stiekem niet wachten tot het zover is.....

zijn jullie niet de enige .... die van mij draait dan wel weer maar het kuipwerk ligt grotendeels ook nog bij de spuitert .... ..

komt allemaal goed :X
 
Ik weet precies hoe je je voelt.....
Ook mijn fiets ligt helemaal uit elkaar. Mijn blok is afgelopen zaterdag door Olaf opgehaald voor een grote check.
Het frame gaat deze week naar de coater voor een mooi zwart kleurtje :9~
Als alles weer terug is, kan het opbouwen beginnen. Kan stiekem niet wachten tot het zover is.....


voorkruipert :+
 
Ik weet precies hoe je je voelt.....
Ook mijn fiets ligt helemaal uit elkaar. Mijn blok is afgelopen zaterdag door Olaf opgehaald voor een grote check.
Het frame gaat deze week naar de coater voor een mooi zwart kleurtje :9~
Als alles weer terug is, kan het opbouwen beginnen. Kan stiekem niet wachten tot het zover is.....

Nee idd want dan is het een keer een beetje redelijk weer en dan hoor je al die lui weer langs scheuren... '(
 
Ik weet precies hoe je je voelt.....
Ook mijn fiets ligt helemaal uit elkaar. Mijn blok is afgelopen zaterdag door Olaf opgehaald voor een grote check.
Het frame gaat deze week naar de coater voor een mooi zwart kleurtje :9~
Als alles weer terug is, kan het opbouwen beginnen. Kan stiekem niet wachten tot het zover is.....


Denk van het afplakken van je frame aan onder andere het volgende:
- De gaten waar de bussen in gaan tbv motorophanging
- de gleuven waar je blokjes om je ketting te spannen
- de gleuven en verhogingen van je achterveer ophanging.
- de pas stukken van je achterbrug op je frame
- etcetc...

Anders ben je erg lang aan het dremmelen... Heb de mijne namelijk ook laten coaten. Waar doe jij het? En wat kost het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan