TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hi allemaal
ik ben feike rij nu al een tijdje een TLS (kon er geen appart topic over vinden)
zou graag is met wat meer eigenaren/rijders in kontact komen
komt er iemand naar de meeting van morgen
zou graag wat meer van die machines zien vind ze naast heerlijk rijden ook erg mooi
 
hi allemaal
ik ben feike rij nu al een tijdje een TLS (kon er geen appart topic over vinden)
zou graag is met wat meer eigenaren/rijders in kontact komen
komt er iemand naar de meeting van morgen
zou graag wat meer van die machines zien vind ze naast heerlijk rijden ook erg mooi


Meld je anders ook even aan bij TL1000.nl - Forumoverzicht

daar zitten ook een heleboel TLR/S rijders.
 
Vandaag op de MFMM.
2012-09-02120202.jpg

2012-09-02121247.jpg


(en me eigen natuurlijk)
2012-09-02120816.jpg
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik er dan niet veel voor ga krijgen, en de motor die ik wil kopen is niet veel duurder (2500 ong.)
 
ik zou met inruil maar 1400 euro krijgen, dat kost bijna het uitlaatsysteem al op mijn motor, dus dat is een no-way...
 
Mmm oke. Wat kelderen die tl's in prijs de laatste tijd zeg :(

Weet iemand of een 180/60/17 bandje op de tl past?
 
ach ja, ik heb hem nu zo'n 8 jaar, dus een circa 5000 euro in prijs gezakt. als ik hem origineel maak en onderdelen los verkoop, dan kom ik hoger uit, want denk dat ik er origineel particulier wel zou kunnen verkopen voor een circa 1800. of iets daarbij.
 
Deze winter wil ik mijn TLR en fazer van een andere lak laag voorzien echter heb ik nu het dilemma met de volgende keuzes:

Zwart als hoofdkleur en gouden accenten

Zwart als hoofdkleur en witte accenten

Wit als hoofdkleur met zwarte accenten

Met wit als hoofdkleur moet ik eigenlijk alleen maar denken aan schoonmaken, niet erg maar moet wel leuk blijven...plus dat beschadigingen/vegen veel sneller gezien worden.

Zwart als hoofdkleur met gouden accenten vind ik de mooiste keus echter vind ik het nadeel van de goudkleur de kleurcode die het best zal uitpakken en goed zal aansluiten bij goudkleurige accessoires of later alles nog eens laten overspuiten/coaten.

Zwart als hoofdkleur met witte accenten is een veel geziene combinatie, een betaalbare en makkelijke combinatie. Door het veel voorkomen juist ook weer niet zo 'exclusief'.

Advies/meningen gevraagd...

Met accenten bedoel ik o.a. het volgende:

Frame
Vorkpoten (alleen bij goud)
Rimstriping (verf of standaard striping)
Standaard tekst op tank en kuipwerk
Bolt set
Deksel rempotjes
Veer schokbreker
Remklauwen (alleen bij goud)
Kuipframe (alleen TLR)
Achterbrug (indien mooi staat)
Sub frame
 
Deze winter wil ik mijn TLR en fazer van een andere lak laag voorzien echter heb ik nu het dilemma met de volgende keuzes:

Zwart als hoofdkleur en gouden accenten

Zwart als hoofdkleur en witte accenten

Wit als hoofdkleur met zwarte accenten

Met wit als hoofdkleur moet ik eigenlijk alleen maar denken aan schoonmaken, niet erg maar moet wel leuk blijven...plus dat beschadigingen/vegen veel sneller gezien worden.

Zwart als hoofdkleur met gouden accenten vind ik de mooiste keus echter vind ik het nadeel van de goudkleur de kleurcode die het best zal uitpakken en goed zal aansluiten bij goudkleurige accessoires of later alles nog eens laten overspuiten/coaten.

Zwart als hoofdkleur met witte accenten is een veel geziene combinatie, een betaalbare en makkelijke combinatie. Door het veel voorkomen juist ook weer niet zo 'exclusief'.

Advies/meningen gevraagd...

Met accenten bedoel ik o.a. het volgende:

Frame ZWART
Vorkpoten (alleen bij goud) GOUD
Rimstriping (verf of standaard striping)GEEN
Standaard tekst op tank en kuipwerk EVT GOUD
Bolt set ZWART
Deksel rempotjes GOUD
Veer schokbreker lekker zo laten
Remklauwen (alleen bij goud) GOUD
Kuipframe (alleen TLR) ZWART
Achterbrug (indien mooi staat)ZWART
Sub frame
ZWART

persoonlijk tintje aan je keuze gegeven ik denk als je teveel zwart/goud of zwart/wit neemt het een beetje overdone wordt maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak :+
anders zoek je op google naar wat ideeen of de op *D
 
Deze winter wil ik mijn TLR en fazer van een andere lak laag voorzien echter heb ik nu het dilemma met de volgende keuzes:

Zwart als hoofdkleur en gouden accenten

Zwart als hoofdkleur en witte accenten

Wit als hoofdkleur met zwarte accenten

Met wit als hoofdkleur moet ik eigenlijk alleen maar denken aan schoonmaken, niet erg maar moet wel leuk blijven...plus dat beschadigingen/vegen veel sneller gezien worden.

Zwart als hoofdkleur met gouden accenten vind ik de mooiste keus echter vind ik het nadeel van de goudkleur de kleurcode die het best zal uitpakken en goed zal aansluiten bij goudkleurige accessoires of later alles nog eens laten overspuiten/coaten.

Zwart als hoofdkleur met witte accenten is een veel geziene combinatie, een betaalbare en makkelijke combinatie. Door het veel voorkomen juist ook weer niet zo 'exclusief'.

Advies/meningen gevraagd...

Met accenten bedoel ik o.a. het volgende:

Frame
Vorkpoten (alleen bij goud)
Rimstriping (verf of standaard striping)
Standaard tekst op tank en kuipwerk
Bolt set
Deksel rempotjes
Veer schokbreker
Remklauwen (alleen bij goud)
Kuipframe (alleen TLR)
Achterbrug (indien mooi staat)
Sub frame


Ik zeg het kuip werk zwart en wielen en klauwen zwart en frame zilverkleurig laten.

kijk best nice zo.... (vind ik en ff posen :-))

IMAG0468.jpg

IMAG0470.jpg

DSC_3567-1.jpg


Trouwens mogen deze in de OP?? of moet ik dat zelf doen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan