tl1000 rijders

oo

  • 00

    Stemmen: 8 72,7%
  • 00

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
zou ook wel meewillen, maar ik vrees dat mijn motor meer herrie maakt dan die van jullie bij elkaar *D , dus dan verpest ik al jullie plezier.... ;(


Dat kun je dus vergeten zeker als ik ook mee zou gaan :P :P :P trouwens...nu we het toch over uitlaten hebben : het viel me onlangs op dat de linker uitlaatdemper ongeveer een centimeter meer uit het midden staat dan de rechter,ik heb dit nog eens gecheckt en bevestigd gekregen bij meerdere '97er TL1000S-en.
 
een vraagje (vast vaker gesteld) ben op zoek naar een werkplaatsboek(serviceboek )voor DE TL1000R .ben altijd wel handig geweest met sleutelen aan mn motoren uit het verleden ...en wil het onderhoud en toekomstige reparaties (en die komen er vast wel) zelf doen ....en het boek ga ik dus niet kopen als er een geweldig medium als internet is .... wie heeft er een tip


mzzls

bij die motorzaak in den bosch hadden ze nog een boekje liggen voor de TLr. (die ene op het industrieterein bij de brabanthallen)

kostte 40 euro
het is dat ik een TLs heb anders had ik hem wel gekocht.
 
heb ik vanmorgen net titanium dempers van leo vince onder mijn tlr gemonteerd, slaat er zo'n klootzak op een scooter linksaf zonder richting aan te geven.... raad maar wat er gebeurt is. :(
 
heb ik vanmorgen net titanium dempers van leo vince onder mijn tlr gemonteerd, slaat er zo'n klootzak op een scooter linksaf zonder richting aan te geven.... raad maar wat er gebeurt is. :(

Tegen je motor aan geknald en een demper beschadigd? ;( :(
 
ja dat is zeker jammer
maaar het is nog niet zo ver
ik hoop nog steeds op meer tl rijders
we kunnen natuurlijk een nieuw topic hiervoor openen ????
wie is het met mij eens?
 
je kan het es proberen want de tl rijders zijn nu wel erg verdeeld over de 3 verschillende datums
 
Terug
Bovenaan Onderaan