Toch een bandenvraagje:

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxio86

MF veteraan
5 apr 2011
23.928
0
036
Ik weet dat er een topic voor is maar ik kon daar toch mijn antwoord niet helemaal vinden.

Ik moet de winter door en dit is alles wat ik nog heb , Wat denken jullie red ik het hiermee nog een paar maanden of word het echt 120km lopen elke dag van en naar me werk? :(

65457_523979407629513_1023261268_n.jpg


Wel graag serieuze reacties! :$
 
maar jij bent lekker, je hebt een banden vraag en dan gaat het in eens over relaties? :?


wat heb je op joh? Heb je te veel aan je band lopen snuiven? Dat rubber is niet goed voor je hoor
Niks op ik zit te werken.

Ik vraag om serieuze reacties en volgens mij nemen jullie me in de maling. Ik zit hier echt mee. -O-
 
Ook wel eens iemand geweest die nieuw profiel in zijn banden had gemaakt, was ook een doorslaand succes :Y

Als je dat met een slijptol doet, dan heb je ook niet zo'n last van dat metaal in de band.
(En hé, wat er niet meer in metaal in zit, kan niet meer roesten ook, kzie alleen maar voordelen !! *O* )
 
Je kunt ook een beschermende olie of balsem op het resterende gedeelte van je band smeren. Werkt als een soort beschermlaagje waardoor het laatste restje bijna niet meer slijt. Werkt vergelijkbaar als het hierboven genoemde blad en neerslag.
 
er staan genoeg bandjes voor een prijsje op mf of... :Y
ik rij met zo een band geen meter meer :N ,mijn mening he *D
Ja maar door de crisis ben ik mijn bijbaantje kwijt , dus er komt niks meer binnen en aangezien het al geen vetpot was kan ik dit nu gewoon niet meer betalen.
Ben al blij dat ik af en toe wat geld voor benzine heb.

De 1000f is al 3 weken niet uit de reserve geweest -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan