Toch kan ik dit heeeel erg mooi vinden

wel meer als een Titan kost een ton (in euro's )ofzo ,origineel Amerikaans handwerk kan van de fabriek uit gecustomd geleverd worden incl. airbrushen


een ton, in geen 100.000 jaar.

er is misschien wel een chopper die ik mooi kan vinden, maar das deze niet.
 
Stuur is veel te hoog en ding glimt me te veel. Er zijn zat choppers die ik wel mooi vind maar daar hoort deze niet bij.
Dat ding wat johnv ooit gehad heeft vond ik wel een mooi ding. Kan het plaatje effe niet vinden.
 
't is zoals met vrouwen de een houd van blond de ander van brunettes en nog een ander van zwartharigen... het is een bepaalde smaak en daar valt niet over te discussieren

maar wat belangrijker is, het is ook een motorrijder en hij rijd met zijn motor om dezelfde reden als iedereen; omdat hij er plezier in heeft en daar draaid het allemaal om
 
Is wel een leuk dingetje voor een BurnDown.
firedevil.gif
 
't is zoals met vrouwen de een houd van blond de ander van brunettes en nog een ander van zwartharigen... het is een bepaalde smaak en daar valt niet over te discussieren

maar wat belangrijker is, het is ook een motorrijder en hij rijd met zijn motor om dezelfde reden als iedereen; omdat hij er plezier in heeft en daar draaid het allemaal om
dat bedoel ik maar
kijken en rijden zijn ook 2 verschillende dingen
rijden een keertje zou leuk zijn maar hebben niet
 
't is zoals met vrouwen de een houd van blond de ander van brunettes en nog een ander van zwartharigen... het is een bepaalde smaak en daar valt niet over te discussieren

maar wat belangrijker is, het is ook een motorrijder en hij rijd met zijn motor om dezelfde reden als iedereen; omdat hij er plezier in heeft en daar draaid het allemaal om
als we dit nou bovenaan iedere topic neerzetten zijn we tenminste snel uitgeluld....
 
Terug
Bovenaan Onderaan