Tocht in kop Fryslân/Groningen wie wil?

Wat een belangstelling zeg. We mogen de route wel meerdere keren rijden :)

Lekker vroeg weg gaan Auke.. Doen we twee rondjes :) Is toch erg leuk als er een mooi groepje ontstaat zo.. Of had Auke een maximum aan rijders in zijn hoofd voor zo'n dag :? Hoe groot moet zo'n groepje zijn ?
 
Ik heb geen maximum in gedachten, ik weet alleen dat als je in grote groepen rijdt het vlotte rijden een stuk minder wordt en je veel tijd kwijt bent om op elkaar te letten.
Je bent elkaar dan ook vrij snel kwijt. Maar we zien wel.

Ik ben best bereid om de route vaker te rijden. Ik geniet altijd weer van een aantal van die heerlijke bochten.

Ideale groep grote vindt ik meestal een motor of 8.
 
Gaan jullie ook nog de 11-Stedentocht (20 mei; vertrek 9.30 uur) rijden dan?

Wij wel. Eens kijken of dat leuk is.

Als we overnachten, dan in Leeuwarden waar de start is. Hebben jullie nog suggesties voor een niet te duur maar wel leuk hotelletje of zo?
 
Gaan jullie ook nog de 11-Stedentocht (20 mei; vertrek 9.30 uur) rijden dan?

Wij wel. Eens kijken of dat leuk is.

Als we overnachten, dan in Leeuwarden waar de start is. Hebben jullie nog suggesties voor een niet te duur maar wel leuk hotelletje of zo?

Heb ik nog nooit aan meegedaan, maar wat ik er van hoor is dat je meer stil staat dan rijdt, Als je een publiekgeiler bent, is het the place to be ;)

Hotel :?
 
anders komen jullie eerst naar lelystad (de rijders die uit het zuiden komen (maximum en redgixx) en rijden we dan door naar friesland (klein uurtje vanaf lelystad). Een slaapplaats is misschien ook nog wel te regelen als jullie dat echt willen.. :)
 
anders komen jullie eerst naar lelystad (de rijders die uit het zuiden komen (maximum en redgixx) en rijden we dan door naar friesland (klein uurtje vanaf lelystad). Een slaapplaats is misschien ook nog wel te regelen als jullie dat echt willen.. :)

Klinkt allemaal erg leuk :]
Als de datum bepaald is kom ik er op terug *D
 
Heb ik nog nooit aan meegedaan, maar wat ik er van hoor is dat je meer stil staat dan rijdt, Als je een publiekgeiler bent, is het the place to be ;)

Doe dit jaar voor de eerste keer mee aan de 11 stedentocht. Vertrek om 09:30 (vroeger mag ook) :] Heb ik de regels alvast even doorgelezen (frieschemotorclub.nl) Daar stond dat de gemiddelde snelheid plusmin 36 km p/uur moet zijn :( Aan de hand van je stempelkaart kunnen ze zien of je te snel bij de volgende stempelpost bent aangekomen waarna ze je even tegen kunnen houden :r Is dus geen race > gezelligheid en (rustig) genieten 8-)
 
Heb hier ook ergens kaarten liggen (2 stuks) van elfstedentocht op de motor, maar aangezien het op de verjaardag van m'n vader valt doen we niet mee (20 mei is het), iemand nog belangstelling voor 2 kaarten?

36 kmpu gemiddeld is niet aan mij besteed, ik had liever dat het een soort Grand Prix was ofzo, hele elfstedentocht in 2 uurtjes. :9 })
 
Ik doe ook mee (als ik tenminste niet aan het werk ben dan)....

Is er al een datum bedacht??
 
Er is nog geen datum bedacht. Dit is afhankelijk van mijn werkrooster, weer, en staat van wegen.

Over het algemeen kun je redelijk vlot daar rijden, en dan is een grote groep niet leuk. (Auto's inhalen, achtersten kunnen niet meekomen, en je raakt elkaar kwijt)

Mijn voorstel is dus meerdere datums plannen en met max 8 motoren te gaan rijden.

of ik moet met iemand de route even een keer doornemen (rijden) en dat we in twee groepen gaan rijden en elkaar dan op afgesproken plaatsen ontmoeten voor gezelligheid en een bakkie koffie.

Jullie zeggen het maar wat jullie willen:

1 grote groep

2 meerdere datums plannen

3 twee groepen en elkaar ontmoeten

Ik heb een poll aangemaakt op de eerste pagina.

:)
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed geteld heb zitten we nu op 17 mensen die belangstelling hebben :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan