Tocht in kop Fryslân/Groningen wie wil?

Ik heb op 2x8 gestemd. Vind ik in princiepe lekkerder rijden, maar in één grote groep is ook wel eens leuk.
 
Als je niet allemaal hutjemutje bij elkaar op het achterwiel gaat hangen, is het volgens mij best wel te doen met een grote groep. :)
 
Twee groepen is op zich wel ok..Maar voor de algehele gezelligheid ga ik toch voor één groep.

En het is toch geen race-dag ? :]

En voor de wat snellere kun je misschien best wat mensen aanstellen die bekend zijn in deze buurt.
Als ieder zijn mening schrijft, dan word het kiezen wellicht wat makkelijker.
Ik ben er zeker bij.
 
Wat is nou een groep van 17 man? Valt toch best mee?

Ik stem dus voor 1 groep. Sim-pel

Kan best zijn dat als we gaan rijden over een aantal weken, dat er ondertussen wel 25 belangstellende zijn :) Denk dat we het daar gewoon over moeten hebben als we zeker weten om hoeveel het gaat. Je topic was in de roos Auke :]
 
Ik wil ook héél graag mee! Maar ik weet niet óf ik dan al mn rijbewijs heb en zo ja, of het wel verstandig is om meteen met ervaren mensen mee te gaam rijden. Ik moet natuurlijk eerst mn motor goed kennen. K wil absoluut geen blok aan jullie been zijn!
 
Ik wil ook héél graag mee! Maar ik weet niet óf ik dan al mn rijbewijs heb en zo ja, of het wel verstandig is om meteen met ervaren mensen mee te gaam rijden. Ik moet natuurlijk eerst mn motor goed kennen. K wil absoluut geen blok aan jullie been zijn!

Sjaap jongen, Ook wij moesten een eerste keer mee met anderen;Vonden we fantastisch :) En we zijn niet allemaal erg ervaren, denk dat er van alles wat meegaat. Dus wat mij betreft ben je van harte welkom. We zijn er toch ook voor elkaar 8-)
 
Sjaap jongen, Ook wij moesten een eerste keer mee met anderen;Vonden we fantastisch :) En we zijn niet allemaal erg ervaren, denk dat er van alles wat meegaat. Dus wat mij betreft ben je van harte welkom. We zijn er toch ook voor elkaar 8-)

Je klinkt nu net als mn opa! ;)
Mooi, ik ga mee! Zoutkamp, Ee enzo is wel erg mooi idd, kom er geregeld met de auto langs. Owja, als we door zoutkamp komen, hoppen we even langs bij mn werk (restaurantje/terrasje etc) :)
 
Tuurlijk kun je mee Sjaap. Algehele snelheid zal toch niet zo hoog liggen. Een mooie bocht kan ik alleen niet laten schieten:-) Na een bocht ga ik wel weer even van het gas af.

Ach als ieder zijn eigen snelheid en eigen kunnen maar in de gaten houdt en zich niet laat opnaaien door anderen komt alles goed.
 
Stoer! Heb er nu al zin in ;)
edit: heb nog 2 lessen te gaan, en dan moet ik op. Vandaag en vorige week ging wel erg slecht...was er absoluut niet bij met mn kop. Rij instructeur vroeg of ik weer een vrouw in mn leven had ;) Ik wist nergens van ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het alleen verstandig is dat er meer dan twee mensen de route een beetje kennen en wat vaste rustpunten vastleggen (tankstops oid ) .So count me in :) als hekke sluiter :P

Prima idee

Ik wil best met een aantal mensen hem een keer voorrijden die wat bekent zijn in die omgeving. Als we die dan wat verspreiden in de groep en één als hekkesluiter dan komt alles goed. Dus wie belangstelling heeft neemt maar contact met me op.
 
Stoer! Heb er nu al zin in ;)
edit: heb nog 2 lessen te gaan, en dan moet ik op. Vandaag en vorige week ging wel erg slecht...was er absoluut niet bij met mn kop. Rij instructeur vroeg of ik weer een vrouw in mn leven had ;) Ik wist nergens van ;)
Veel succes alvast. :)
Heb je al een motor?
 
Gewoon je best doen sjaap, meer kun je niet doen.. Ik had zelf een drama examen maar toch geslaagd.. ik rij nu nog drama :+
Moet een mooi lintje worden straks.. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] achter elkaar })
 
Prima idee

Ik wil best met een aantal mensen hem een keer voorrijden die wat bekent zijn in die omgeving. Als we die dan wat verspreiden in de groep en één als hekkesluiter dan komt alles goed. Dus wie belangstelling heeft neemt maar contact met me op.

Ik bied mij aan. Kom zelf uit franeker. Dus als je tzt nog iemand nodig hebt, Auke !
 
als je een datum kunt prikken , kan ik mischien op mijn eigen motor mee maar anders wil ik wel leenmoter regelen want dit is in de buurt.
 
Zeg maar waarheen en wanneer. Erg ver kan het niet zijn > jouw kant op. Kunnen wij mooi 2 daagjes rijden :] 8-)
Als het zover is, mail me dan maar even Sander. :)
Kunnen we samen die kant op, wel zo leuk. :]

email: revolution@suzuki-gsxr.com (thanks to wKJ :} )
 
Terug
Bovenaan Onderaan