Tocht in kop Fryslân/Groningen wie wil?

In Juni lijkt mij een betere optie.
Dan is het altijd mooi weer.
Ik wil graag mee, maar dan moet het wel mooi weer zijn!.
 
6 april?? Dan heb ik mn papiertje waarschijnlijk nog niet. Ik ga dan liever voor een weekje later ofzo.
 
In Juni lijkt mij een betere optie.
Dan is het altijd mooi weer.
Ik wil graag mee, maar dan moet het wel mooi weer zijn!.

misc.php
We gingen toch in Nederland rijden :? :?

[edit]
Ik ben zelf overigens voorstander vanaf midden april. polletje??
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Auke & Rev > Kunnen we a.s. zaterdag niet voorrijden ?
Word mooi weer aankomend weekend. Dan hebben we in ieder geval de route in kaart en kunnen we daarna nog wat dingetjes aanpassen. De echte rit kunnen we daarna met z'n allen plannen.

Wat vind je ervan.?
 
Auke & Rev > Kunnen we a.s. zaterdag niet voorrijden ?
Word mooi weer aankomend weekend. Dan hebben we in ieder geval de route in kaart en kunnen we daarna nog wat dingetjes aanpassen. De echte rit kunnen we daarna met z'n allen plannen.

Wat vind je ervan.?
Helaas, ik kan zaterdag niet...

Zondag zou wel kunnen denk ik.
 
Dit weekend moet ik werken, dus dat wordt voor mij niks. Ik zend jullie even wat via email toe.
 
Enne..Maandag ? Ik kan a.s. zaterdag en maandag..
De 6e is voor mij nog even afwachten. Maar we blijven positief :( Komt allemaal goed :) :]

Hmmm ik denk dat m,n vriendin mij maandag voor zich alleen wil hebben :) Prille liefde he ;)
 
Hmmm ik denk dat m,n vriendin mij maandag voor zich alleen wil hebben :) Prille liefde he ;)

Prille wat :? Je moet prille liefde met je motor hebben en nooit meer kwijtraken :( *D
Ik snap het auke, daar heb ik dus a.s. zondag last van. Misschien idee om de vrouwen even te eeh koppelen :? :+ Kunnen ze samen eitjes zoeken maandag :)
 
Laatst bewerkt:
Kunnen wel even bakje doen rev. Waar ben je van plan te gaan rijden?..
Nog niet bedacht, zeg het maar. :)
Als jij leuke route weet, dan ga ik wel mee.
Auke ook z'n vriendin nog even overhalen }) dat zij ook meemoet, of ze moet Auke laten gaan. :P

Weet niet of ik dan m'n GSX-R heb, die gaat zaterdag naar de dealer ivm een nieuwe spiegel en nog een deksel vanwege een valpartijtje.

Anders ga ik wel op m'n FZR, ook geen straf. :)
 
Laatst bewerkt:
Ja Auke.. Toe nou even.. :+ Laat anders je vriendin dit topic even lezen.. óf haar een dagje alleen laten óf meerdere mensen alleen laten :?

Denk dat ik zaterdag de route van Auke even een stukje rij :] Zag er goed uit :}

En als het maandag beetje mooi weer is (lees 10*+)
dan gaat ie ook van stal.. Is nog niets over te zeggen,he?.. Eerst maar eens veel graden en mooi zonnetje 8-)
 
Heren, Heren, ik voel me vereerd. Ik zal haar deze topic even laten lezen, en dan zien we wel verder.

Misschien wil ze wel mee. Maar dan mot ik even wat rustiger aan, moet er nog wel aan wennen om iemand achterop te hebben.

Ach mischien kunnen jullie me dan bijhouden ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :P :P :P :P :P
 
Ach mischien kunnen jullie me dan bijhouden ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :P :P :P :P :P

eehm Rev :? Jij kent Auke iets beter dan ik.
Moeten we ook op die laatste zin ingaan :? :z

Heb de route uitgeprint en wel voor me liggen. Startpunt is Drachten zo te zien ?
Wordt zaterdag 15 graden las ik net :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan