Capoeirist
MF veteraan
- 14 mrt 2002
- 10.411
- 18
Overigens zit, volgens de testen, de R6 2003 redelijk comfy.
Ik ben dus al verkocht
Ik ga voor de R6!!!
Morgen ga ik met de dealer even een mooi prijsje afspreken voor mijn huidige brommer en dan gaat ie er komen
Mijn langste rit tot nu op de R6 2003 was ongeveer 1.5 uur. Niks last gehad. Was wel voornamelijk op de autoweg. Ik heb er wel een Airflow screen op staan en dat scheelt ook.
Een vriendin die ook op een 2003 R6 reed, had toch wel wat last van haar nek. Dit komt door het standaard lage windscherm. Maar verder ook nergens last van.
Op binnenwegen zul je je polsen uiteraard rapper voelen, maar als je zit zoals het hoort, gebogen armen en buikspieren gebruiken om recht te zitten, zal dat ook wel mee vallen.
Ik heb 2 rugoperaties gehad en heb er op de motor geen last van ondervonden. Comfort is dus wel in orde.
Beter trainen
Heb zelf ook een lage ruit op m'n Duc. Begon pas na ruim 14 uur op de motor (snelweg 160-170 kph) last te krijgen van m'n nek. En dat kwam waarschijnlijk omdat ik echt omhoog moet kijken om ver genoeg vooruit te zien. Een ander ruitje is IMHO alleen het overwegen waard als je met het originele ruitje last hebt van turbulentie.
Als je 1.87m bent is een ander ruitje ook best aangenaam. Bij de R6 kun je amper vooruit kijken als je achter het originele scherm wil wegkruipen.
Op mijn Thundercat was het ander ruitje geen + punt=> meer turbulenties
Op de R6 is het zeker een + punt.
Ik ben dus al verkocht
Ik ga voor de R6!!!
Morgen ga ik met de dealer even een mooi prijsje afspreken voor mijn huidige brommer en dan gaat ie er komen
En als je 1.94m bent?
Dan heb je echt een probleem, Hoe zit dat (uit) op een 748??
Maatje van mij met ong. zelfde lengte rijd op een Zx6r 2003.
Heb je tankwagen aan die duc hangen ofzo? Ik moet zeker om de 200 kilometer stoppen om te tanken hoor.Begon pas na ruim 14 uur op de motor (snelweg 160-170 kph) last te krijgen van m'n nek.
Ja bedanktBlitzer:
Toppie top --- goede keus zo'n R6.
Alles went.....exept an Goldwing1500
Rijd zelf R1 en scheur heel wat af zonder pijn.... enne no pain no gain.
Succes met je R6.