toeren met kinderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ulco

MF veteraan
17 nov 2005
1.860
3
Zuidhorn (Groningen)
onderstaande mail plaats ik op verzoek van albert.
------------------------------------------------


Motortoertocht voor verstandelijk gehandicapten

Mijn naam is Albert van Duijn, 38jaar oud en ik ben fysiotherapeut van beroep. Ik organiseer dit jaar voor de derde keer een motortoertocht voor verstandelijk gehandicapten van het logeerhuis Aquilae in Beverwijk op zaterdag 13 mei 2006.

Vorig jaar was het een groot succes. Dit jaar wil ik me maximaal inzetten om zoveel mogelijk motorrijders bereid te vinden om deel te nemen en een aantal geweldige kids de dag van hun leven te bezorgen. We verzamelen om 9.00u bij mijn bedrijf Fit Management in Hoofddorp.
Daarna rijden we met de hele ploeg naar Beverwijk om daar de kinderen/adolescenten op te halen. Deze kinderen zijn zoals het in de vaktaal heet matig verstandelijk gehandicapt. U moet denken aan de verstandelijke vermogens van een kind van 10 jaar. Hun werkelijke leeftijd is tussen de 14 en 22 jaar. Zij zijn allemaal “geschikt”om achterop een motor te zitten en kunnen prima je instructies opvolgen. Vele van hen hebben al ervaring met achterop zitten en vertonen dan dwars door hun helm een glimlach van oor tot oor!!!!
Vanuit Beverwijk rijden we een prachtige tocht naar Lisse (bollenstreek) alwaar de prachtige bollenvelden in bloei staan. Daarna zullen wij de tocht vervolgen richting Noordwijk alwaar wij de zilte zeelucht zullen opsnuiven op de boulevard om vervolgens via Katwijk terug te keren naar Beverwijk