Toermotor advies gevraagd

Bigl

Die hard MF'er
5 nov 2003
323
0
Boxtel
Hoi iedereen,

Momenteel heb ik een Ducati ST4 maar ik zit er aan te denken deze te gaan inruilen op een wat meer toer- en onderhoudsvriendelijke motor. Zelf dacht ik aan iig iets cardan aangedreven zoals een BMW of Moto Guzzi. De uitstraling van een Moto Guzzi spreekt me meer aan maar zijn deze qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar en zijn ze betrouwbaar? En wat voor type zouden jullie adviseren? ABS lijkt me wel fijn aangezien ik twee keer een ongeluk heb gehad door gladheid/remmen.

Groet,
Bas
 
Je mikt duidelijk op het topsegment.

is een Yamaha FJR1300 niets?
Toerbuffel met sportieve inborst, oerdegelijk, cardan en abs ...

Als je een ST4 gewoon was, kun je deze ook wel meester .


Guzzi Norge :9~
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen,

Momenteel heb ik een Ducati ST4 maar ik zit er aan te denken deze te gaan inruilen op een wat meer toer- en onderhoudsvriendelijke motor. Zelf dacht ik aan iig iets cardan aangedreven zoals een BMW of Moto Guzzi. De uitstraling van een Moto Guzzi spreekt me meer aan maar zijn deze qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar en zijn ze betrouwbaar? En wat voor type zouden jullie adviseren? ABS lijkt me wel fijn aangezien ik twee keer een ongeluk heb gehad door gladheid/remmen.

Groet,
Bas

Ruilen voor mijn Diversion 900 met 40.000 op de teller en een cardan en goedkoop onderhoud? *D



:+
 
Laatst bewerkt:
Ruilen voor mijn Diversion 900 met 40.000 op de teller en een cardan en goedkoop onderhoud? *D



:+
Waarschijnlijk niet vanwege geen ABS



....of nog wat andere redenen. :o




En een Biggel die geen Duc rijdt ;)

(zelf in Boxtel opgegroeid trouwens)
 
Laatst bewerkt:
Oeh, ik haak even aan. Ik zit te kijken naar een oude BMW k100gs (die van ) maar twijfel of dat wel de juiste toerfiets is. Specs hetzelfde als hierboven, alleen is het max. budget 2000.
 
Terug
Bovenaan Onderaan