Toerrit Duitsland

Mwa....ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb wel eens hotels gezien daar wil je niet liggen... Gaat mij meer om de hygiëne.
In Duitsland en Oostenrijk komt dat zelden voor, ik kom al jaren in Duitsland, en het eerste echt vieze hotel moet ik nog tegenkomen, in het Sauerland is veel wel oud, maar meestal behoorlijk schoon.
 
Wel vind ik de matrassen maar zo zo in Duitsland, het is er schoon maar meer dan 3 nachten trek ik vaak niet ivm rugpijn die ik vaak krijg van de kuilen in de bedden.
 
Waarom geen bungalowpark of een stacaravan , hebben wij ook regelmatig gedaan .
Wel een bungalowpark waar de motor bij het huisje kan staan en niet op zo een centrale parking.
Ons is het goed bevallen en je kan iedere dag zelf indelen hoe laat je vertrekt en terug komt .
En een stacaravan kan je ook vaak voor 1 a 2 of 3 dagen huren of langer .
 
Waarom geen bungalowpark of een stacaravan , hebben wij ook regelmatig gedaan .
Wel een bungalowpark waar de motor bij het huisje kan staan en niet op zo een centrale parking.
Ons is het goed bevallen en je kan iedere dag zelf indelen hoe laat je vertrekt en terug komt .
En een stacaravan kan je ook vaak voor 1 a 2 of 3 dagen huren of langer .
Nadeel lijkt mij ontbijt en beddengoed, mijn voorkeur is een hotel ivm bovenstaande
 
Koffietje gedaan in Kleve :9

69303438-B662-413B-B317-6BBF1A6B1786.jpeg
 
Ja, vandaag ook weer effe Dld aangedaan.
Was bij Obelink Winterswijk voor wat kampeer-spulletjes.
Dan ben je maar zo de grens over om de tank effe te vullen. Niet speciaal naar gezocht maar V-power kostte mij €2.08
Ik had trouwens effe niet in de gaten dat de pomp in Anholt (=Genderingen) ver (60km) van mijn huis is.

Maar wat is 't daar toch lekker rijden!
Heerlijk brede weg, heel stil en 100 is toegestaan.
Natuurlijk iets sneller, want de boetes zijn daar erg redelijk. (als je 'm al krijgt)
Wederom geen last gehad van de Polizei vwb uitlaat-herrie, euro-goedkeur en andere sprookjes. (zoals altijd)
 
Laatst bewerkt:
De weersverwachting voor komend weekend zien er goed uit, dus nog maar ff een weekendje Duitsland geregeld.:]
Morgenochtend vanuit Rotterdam naar La Place in weert voor koffie en gebak, nog een klein stukje snelweg en dan binnendoor door Duitsland en een stukje Luxemburg naar het hotel in Holsthum.
Zondag binnendoor weer terug naar Nederland.
 
Paar weken geleden naar Luxemburg geweest en op een gegeven moment duurde de rit best wel lang en heb ik de TomTom ingesteld als snelste naar de bestemming, kwam toen uit in Duitsland, maar wat een prachtige weg, helemaal nieuw glad asfalt en heel rustig! Uiteindelijk via Duitsland in Vianden uit gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan