toerrit ten goede van kankerstichting

het idee van een toerrit voor de kankerstichting vindt ik

  • prima, ik doe mee

    Stemmen: 106 100,0%
  • onzin, waar zijn we mee bezig op het motor-forum

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    106
Ik moet zeggen dat ik ontzettend heb genoten van de rit en de sfeer, maar baal als een stekker dat ik niks gewonnen heb! ;)
 
is er al wat meer bekend over evt tv uitzendingen???
of zijn deze al lang geweest?
zo ja heeft iemand het opgenomen?
 
Maarten,

idd een heel mooi filmpje die het zin van deze aktie benadrukt.
Klein beetje jammer dat we alleen lokale aandacht hebben gekregen.
Weliswaar via MF deels ook landelijk, maar toch.

Vond en vind het nog steeds super dat je deze dag hebt geregeld :}
Hoppelijk kunnen we volgend jaar een soortgelijk evenemment houden.
Ik denk dat vele er weer bij zullen zijn :)

Heel veel sterkte nogmaals voor jou, je vader en de rest van de familie en vrienden.

Groeten, Stephan.
 
Jammer dat ik mijn motor nog niet had anders had ik er zeker vrij voor genomen.. Goed idee ook volgend jaar weer??
 
Maarten, het filmpje is erg mooi geworden. Ik hoop maar dat jij en je vader deze dag als een mooie herinnering in julle gedachten kunnen houden. Voor mij geldt dat in ieder geval wel. Ik ben ook zeker een voorstander om zoiets jaarlijks te doen! Hoe is het nu met je vader trouwens?
 
Maarten, het filmpje is erg mooi geworden. Ik hoop maar dat jij en je vader deze dag als een mooie herinnering in julle gedachten kunnen houden. Voor mij geldt dat in ieder geval wel. Ik ben ook zeker een voorstander om zoiets jaarlijks te doen! Hoe is het nu met je vader trouwens?


het gaat bijzonder goed met hem (naar omstandigheden), zijn eerste chemokuur heeft hij gehad en hij is erniet ziek van geworden. Ook slaat de chemo aan wat wil zeggen dat het zijn leven zal rekken voor +/- 6 maanden.

het is voor ons goed om te zien en geeft ons veel energie dat hij nog veel wil ondernemen en niet thuis maar wat in zijn stoel gaat zitten.
Ik mag en kan dan ook best wel zeggen dat we trots zijn op hem hoe hij omgaat met zijn ziekte

maarten
 
Trots is absoluut op zijn plaats... :}

Ik heb je veel respect voor je vader en natuurlijk ook voor jou. Jullie proberen toch nog iets positiefs uit deze situatie te halen...

Verder kan ik natuurlijk niet begrijpen hoe je vader zich voelt. Het rare gevoel wat ik erbij krijg is alsof ik naar iemand kijk die ten onrechte ter dood veroordeeld is... (Klinkt raar, weet het...)
 
het gaat bijzonder goed met hem (naar omstandigheden), zijn eerste chemokuur heeft hij gehad en hij is erniet ziek van geworden. Ook slaat de chemo aan wat wil zeggen dat het zijn leven zal rekken voor +/- 6 maanden.

het is voor ons goed om te zien en geeft ons veel energie dat hij nog veel wil ondernemen en niet thuis maar wat in zijn stoel gaat zitten.
Ik mag en kan dan ook best wel zeggen dat we trots zijn op hem hoe hij omgaat met zijn ziekte

maarten

Is er niet iemand met een zijspan ofzo die die beste man eens een stukkie mee uit rijden wil nemen ofzo :?

Dan maken we er weer zon gezellige dag ervan 8-)

(alleen als het kan natuurlijk hé) ;)
 
beste mensen,

ik wil jullie graag op de hoogte houden hoe het afgelopen maanden is gegaan met mijn vader.
na de rit van 11 september is alles stabiel gebleven en heeft hij chemo gekregen om de kanker af te remmen wat als doel heeft dat hij langer te velen heeft.

Sinds een maand geleden is het hard achteruit gegaan en mijn vader is behoorlijk afgevallen. andere complicaties zijn, dikke voeten en benen van vocht vasthouden, een dikke buik doordat hij in zijn buikholte +/- 5 liter vocht vasthoud,vergeetachtigheid en doordat hij enorm afgevallen is kan hij moeilijk ergens gaan zitten of liggen.
Gelukkig heeft hij geen pijn en alleen maar last van de complicaties maar we merken (en dat geeft hij dus ook wel aan) dat het hard achteruit gaat.

De vooruitzichten zijn dus niet mooi maar iedere keer als ik denk aan 11 september ben ik enorm blij dat ik/wij met zijn allen deze dag tot een succes hebben gemaakt voor hem. Deze dag zal ik nooit vergeten en zal steeds meer betekenen voor mij.

helaas heb ik dus maar beperkt goed nieuws

verders wens ik iedereen nog prettige dagen toe ook van mijn vader

groeten,

maarten
 

Maarten,

Vanuit Apeldoorn wens ik jou en je famillie ook een prettig kerst en een gelukkig uit einde toe :)

Al heb ik toen niet samen met The Unknown die rit uit kunnen rijden die jij voor ons had uit gestipelt, maar ben toch blij dat ik er toen erbij was, zodat jij en je pa een dag hebben gehad om nooit meer te vergeten :)

Als jij ooit nog eens een rit organiseert, any time any place ... count me in ;)

Suc6! en laten we het beste hopen :)

PS: Graag zou ik je op het volgende willen wijzen:

Kouwe Klauwenrit voor Kinderen met Kanker

Laat maar horen wat je er van vindt :)
 
beste mensen,

ik wil jullie graag op de hoogte houden hoe het afgelopen maanden is gegaan met mijn vader.
na de rit van 11 september is alles stabiel gebleven en heeft hij chemo gekregen om de kanker af te remmen wat als doel heeft dat hij langer te velen heeft.

Sinds een maand geleden is het hard achteruit gegaan en mijn vader is behoorlijk afgevallen. andere complicaties zijn, dikke voeten en benen van vocht vasthouden, een dikke buik doordat hij in zijn buikholte +/- 5 liter vocht vasthoud,vergeetachtigheid en doordat hij enorm afgevallen is kan hij moeilijk ergens gaan zitten of liggen.
Gelukkig heeft hij geen pijn en alleen maar last van de complicaties maar we merken (en dat geeft hij dus ook wel aan) dat het hard achteruit gaat.

De vooruitzichten zijn dus niet mooi maar iedere keer als ik denk aan 11 september ben ik enorm blij dat ik/wij met zijn allen deze dag tot een succes hebben gemaakt voor hem. Deze dag zal ik nooit vergeten en zal steeds meer betekenen voor mij.

helaas heb ik dus maar beperkt goed nieuws

verders wens ik iedereen nog prettige dagen toe ook van mijn vader

groeten,

maarten


Ondanks dit slechte nieuws wil ik jullie prettige kerstdagen toewensen
 
Doet me deugt te horen dat 11 september nog steeds een fijne herinnering voor jullie is.

Maarten + familie: heel veel sterkte de komende dagen en de komende tijd...
 
Beter laat dan nooit, maar ook van ons nog fijne feestdagen.
Het is helaas niet al te best nieuws, maar sterk je met de gedachte dat er nog steeds een hoop mensen met jullie meeleven.

Wij iig wel :)

Wie weet tot volgend jaar bij een eventuele volgende rit.

Groeten, Svijf (Stephan) en Jackyp (Jacqueline).
 
beste mensen,

Op dinsdag 23 februari is mijn vader, piet van den bosch, overleden.
gelukkig was mijn vader niet bang en heeft hij geen pijn gehad, hij is dan ook rustig zelf ingeslapen nadat ik samen met mijn oom op dinsdag een nacht hebben gewaakt.Het was naar omstandigheden goed om de laatste week mogen zorgen voor mijn vader en ben "blij" dat we samen deze tijd hebben mogen doormaken om op een goede manier afscheid van elkaar hebben kunnen nemen.

Ik wil jullie via weg nogmaals bedanken voor de fantastiche dag die we hebben gehad op 11 september !!

groeten,

maarten van den bosch
 
Maarten, gecondoleerd. Ik vond je :] aktie enorm goed. Heel veel respect voor.

:}

Gr,

Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan