toerrit voor YZF/R1 rijders welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ja komt wel goed volgende keer toch?
anders zeg je het maar en dan bellen we wel ff van tevoren en praten we het punt voor punt rustig door, wil met jou nog wel 's een rondje helemaal af :]
die staat..en misschien willen er nog meer mee, misschien een leuk topic laten we zeggen...
toerrit voor YZF/R1 rijders welkom part II. 8-)

en de datum wordt............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. misschien een mooie dag in de vakantie euh ergens eind juli of begin augustus
 
7 1/2 uur???!!?
zeker vaak tanken onderweg :?
Of ben je gek op winkelen onderweg, gek van schoenen zeker zoal alle meisjes ;(

nou een collega van mij ging om 15 uur weg, en die kwam een uur te laat.
het is knoepers druk op de weg....
en dat allemaal voor die ene Marco B.
tja
ik heb het er wel voor over. heb de hele dag vrij genomen en morgenvroeg erbij.
want mijn collega was pas om 3.uur thuis snachts.
 
prima maar ik ga nou eerst ff kijken of ik mijn liefje zo gek krijgt dat ze d'r schoenen uittrekt 8-)
 
nou een collega van mij ging om 15 uur weg, en die kwam een uur te laat.
het is knoepers druk op de weg....
en dat allemaal voor die ene Marco B.
tja
ik heb het er wel voor over. heb de hele dag vrij genomen en morgenvroeg erbij.
want mijn collega was pas om 3.uur thuis snachts.
veel plezier MG!
 
nou een collega van mij ging om 15 uur weg, en die kwam een uur te laat.
het is knoepers druk op de weg....
en dat allemaal voor die ene Marco B.
tja
ik heb het er wel voor over. heb de hele dag vrij genomen en morgenvroeg erbij.
want mijn collega was pas om 3.uur thuis snachts.

en munky ik ben niet de beste in topografie maar je kan het beste via de benelux tunnel rijden want via de brienenoordbrug sta je 5 km voor afslag ahoi al vast, en ja ik zeg ahoi want daar wordt je heen geleid om te parkeren, en als je met de trein gaat heb ik wat hierboven staat niet geschreven.. ;)
 
en munky ik ben niet de beste in topografie maar je kan het beste via de benelux tunnel rijden want via de brienenoordbrug sta je 5 km voor afslag ahoi al vast, en ja ik zeg ahoi want daar wordt je heen geleid om te parkeren, en als je met de trein gaat heb ik wat hierboven staat niet geschreven.. ;)
ik rij mee met anderen.
we gaan met heel veel.
ene robert rijdt.
ik ken hem niet.
ik zal het hem zeggen. de benelux tunnel klinkt wel ver weg trouwens.....
 
paashaas gaat off topic, check morgen deze topic nog wel ff en dan een slotje erop dannon.

kun je een nieuwe starten je weet wel part II, en beginnen we met een schone lei.

met allemaal nieuwe serieuze opmerkingen en gezegde's mssl.

en tot :]

tot slot: paashaas wenst mdevil een plezierige vakantie toe daar onder Zwolle

8-)
 
[me]MDevil gaat ook tukkie doen en ziet na zijn de vakantie wel een nieuw topic deel II[/me]
 
Laatst bewerkt:
paashaas gaat off topic, check morgen deze topic nog wel ff en dan een slotje erop dannon.

kun je een nieuwe starten je weet wel part II, en beginnen we met een schone lei.

met allemaal nieuwe serieuze opmerkingen en gezegde's mssl.

en tot :]

tot slot: paashaas wenst mdevil een plezierige vakantie toe daar onder Zwolle

8-)

devil veel plezier daar.


Morgen gaat het slotje erop en nieuwe schoenen eh wat zeg ik nou :+ nieuwe lei natuurlijk.
maar blijf ff kijken hier voor we weer opniew beginnen want ik wil eerst van de deel 1 rijders weten of jullie
a)nog een keer willen
B)ongeveer net zo snel willen (=ongeveer zelfde groepje gok ik)
C)sneller willen (wordt kleiner groepje denk ik)
D)iets langzamer gaan en hetzelde groepje houden of
E)iets langzamer gaan en een grotere groep proberen te interesseren

Ik hou ergens van de week een polletje daarover en verwijs er deze site naar voor ie op slot gaat.

:} voor het rijden vandaag samen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan