toerrit voor YZF/R1 rijders welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.
dannon,

Kun je misschien in dit topic vermelden wie zich al aangemeld hebben.

Ben nogal nieuwsgierig van aard ;)

Er hebben zich tot nu toe 6 mensen aangemeld per mail, en 20 via de poll, maar de poll neem ik niet zo serieus. Dit is exclusief Munky-meisje, want die gaat af en toe mee ;)
 
Er hebben zich tot nu toe 6 mensen aangemeld per mail, en 20 via de poll, maar de poll neem ik niet zo serieus. Dit is exclusief Munky-meisje, want die gaat af en toe mee ;)

en als ik nou gewoon stiekum toch mijn vriendin met haar honda cbf600 meeneem????? ga je me dan wegsturen?????
:9 :9
 
beloof niks, maar informeer wel ff. FZ rijders, mag dat ook? O-)
jeetje ja die heb je ook nog natuurlijk. zijn dat niet die blauw-witte dingen?
euh..ik heb nog ff naar je plaatje gekeken...kennelijk zijn die d'r ook in rood- wit. :+ ja hoor d'r zit al een F in dus welkom. (Munky-G nou er niet over beginnen dat er in CBR600F ook een F zit :X )
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt er op dat het bij 9 inschrijvingen blijft steken (Ex Munky-G die eerst soms meeging en nou al weer een tijdje niet |( ).
Lijkt me prima zo. Degenen die zich per mail hebben ingeschreven krijgen rond 8 juni gegevens over de route (die wordt :9 :] :] althans daar doe ik mijn uiterste best voor!! ) en het vertrekpunt.
Inschrijven kan nog steeds natuurlijk, kijk op dannonvoor het mailadres).
 
Het lijkt er op dat het bij 9 inschrijvingen blijft steken (Ex Munky-G die eerst soms meeging en nou al weer een tijdje niet |( ).
Lijkt me prima zo. Degenen die zich per mail hebben ingeschreven krijgen rond 8 juni gegevens over de route (die wordt :9 :] :] althans daar doe ik mijn uiterste best voor!! ) en het vertrekpunt.
Inschrijven kan nog steeds natuurlijk, kijk op dannonvoor het mailadres).
En wie zijn deze 9 mensen en wat voor motor rijden zij????
 
dat kunnen ze beter ff zelf melden hier als ze dat willen laten weten, maar allemaal R/FZ(R) rijders.
 
Moi

Dat is 1, nou de rest nog :)

Motor lijkt me vanzelfsprekend, check mijn icoon !

Blijf editten, nou Munky-girl nog aanmelden :9

Zal ik Munky girl eerst op de koffie vragen, aan mijn vriendelijke vrouw voorstellen en zo... zou dat helpen om haar er van te overtuigen dat ze veiliger is bij deze toerrit dan op iedere willekeurige dag dat ze ff zelf voor zich uit aan het rijden is? :)
 
Moi aussi,

Heb FZR verkocht, dus kom op R1.

FF piccie posten? Dan kennen we 13 juni elkaar al een beetje. Misschien trekt het mensen over de lijn, die het " eng" vinden met allemaal vreemden? ;)

Fz-errie/WouteR1

full
 
Zal ik Munky girl eerst op de koffie vragen, aan mijn vriendelijke vrouw voorstellen en zo... zou dat helpen om haar er van te overtuigen dat ze veiliger is bij deze toerrit dan op iedere willekeurige dag dat ze ff zelf voor zich uit aan het rijden is? :)

L :+ L,

denk niet zozeer dat het aan de veiligheid ligt, eerder dat het aan de onbekendheid met de medeR(1 en andere sportieve Yamaha's)ijders ligt.
 
Moi aussi,

Heb FZR verkocht, dus kom op R1.

FF piccie posten? Dan kennen we 13 juni elkaar al een beetje. Misschien trekt het mensen over de lijn, die het " eng" vinden met allemaal vreemden? ;)

Fz-errie/WouteR1

(Afbeelding)
goed plan. ik post mijn pic hierna (weet nog steeds niet hoe dat in een bericht moet). Ik ben die gele in het midden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan