Toerseizoen afsluitingsweekend 2018

PS... het is een beetje laat, door omstandigheden is het uitnodigen er niet van gekomen... maar...

Als er mensen zijn die zaterdagavond, 22 september vrij hebben en die zin hebben in een "beschaafd" feestje (iets met 50)...
U bent van harte welkom in huize Clown te Driel vanaf ca. 20.00 uur... :p


Adres (indien nog niet bekend) is op te vragen per pb of app...
Laat ff weten of je komt... ;)
 
wie is er van plan om te kamperen ? ben zelf meer een kampeerder dan een hotel liefhebber maar het lijkt of ik de enigste ben die niet voor het hotel zou kiezen
 
Laatst bewerkt:
Zo

Zeg. De wennen dit nieuwe forum!
Dat bookmarken van topics is nog niet helemaal je van het.
Ik wil ergens kunnen zien welke topics die ik interessant vind nieuwe bijdragen hebben.

Nu kan je in bookmarks je volgorde aanpassen, maar dat dan verder zo statisch als de pest.
En die custom volgorde zie je niet direct als je bookmarks klikt.

pffff, of wij zijn allemaal zo dom, of die nieuwe forumsoftware is uuuhhhhh voor verbetering vatbaar. (das de nette versie van 'ruk')
 
Dat bookmarken van topics is nog niet helemaal je van het.
Ik wil ergens kunnen zien welke topics die ik interessant vind nieuwe bijdragen hebben.

Nu kan je in bookmarks je volgorde aanpassen, maar dat dan verder zo statisch als de pest.
En die custom volgorde zie je niet direct als je bookmarks klikt.

pffff, of wij zijn allemaal zo dom, of die nieuwe forumsoftware is uuuhhhhh voor verbetering vatbaar. (das de nette versie van 'ruk')
Je moet nu topics gaan volgen zodat je een melding krijgt wanneer er gereageerd wordt, maar een mooi overzicht zoals favorieten dat had is er niet meer.
 
dus als 1 topic 10 nieuwe meldingen heeft en een andere 5 en weer een andere 3, moet ik me ergens door 18 meldingen heen worstelen?
Lijpe shit
 
Op verzoek van de uitbater van de Machmesmuhle een inventarisatie voor wie er wanneer mee eet. Gaat natuurlijk vooral om de bbq / grill avond em het ontbijt voor de campinggasten (want day is dus ongebruikelijk) maar ik heb maar even een spreadsheetje gemaakt. Als je komt graag even invullen.
Inventarisatie eten aftermeet 2018
 
Op verzoek van de uitbater van de Machmesmuhle een inventarisatie voor wie er wanneer mee eet. Gaat natuurlijk vooral om de bbq / grill avond em het ontbijt voor de campinggasten (want day is dus ongebruikelijk) maar ik heb maar even een spreadsheetje gemaakt. Als je komt graag even invullen.
Inventarisatie eten aftermeet 2018
Misschien een kolom toevoegen: hotel/camping
Anders wordt dat hun volgende vraag ;)
 
Warom nicknames in de lijst Héel onhandig voor het hotel.
Zet de lijst in de OP. Dan is die makkelijk te vinden i.p.v. 'alle posts' terug moeten lezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan