tom tom rider

Nee, hij bedoelt WLAN en hij heeft gelijk. Ik zweer ook bij de Smartfoon, ken je onderweg bellen, foto's maken, navigeren, MP3'tje luisteren, agenda bijwerken etc. gehehe, bevalt me best zo. Maargoed, ieder heeft zijn eigen smaak en da's maar goed ook.

Wlan en onderweg zijn, hoe wil je dat doen? Bij elke hotspot stoppen om vervolgens te updaten, lijkt me niet handy??
 
Nee, hij bedoelt WLAN en hij heeft gelijk. Ik zweer ook bij de Smartfoon, ken je onderweg bellen, foto's maken, navigeren, MP3'tje luisteren, agenda bijwerken etc. gehehe, bevalt me best zo. Maargoed, ieder heeft zijn eigen smaak en da's maar goed ook.

Je doet zo af en toe onderweg toch ook wel eens iets aan motorrijden, hoop ik? :+
 
En hij kan nog VEEL meer!

Kei Hendig!

O-)
Mooi verhaal hè :9 ;). Is nog echt gebeurd ook :Y. (snap de link ff niet met dit topic, maar dat zal wel aan mij liggen :+).

Ik bedoel inderdaad WLAN en geen TMC. Inderdaad, je moet er wel ff voor stoppen maar gek genoeg gebeurd dat wel eens (om te tanken of zo). Of als er weer eens bij een MCD wordt afgesproken voor een ritje. Voor vertrek ff de laatste locaties bijwerken en gaan *D.

Eat that!


:+
 
Laatst bewerkt:
De TTR kan flitspalen en mobiele flitspunten tijdens het rijden voor je bijwerken. Kost wel geld.

Ik heb het anders opgelost, mijn nummerbord zit zoooo ver onder mijn koffer dat je op straat moet gaan liggen om het te lezen :]
 
De TTR kan flitspalen en mobiele flitspunten tijdens het rijden voor je bijwerken. Kost wel geld.

Ik heb het anders opgelost, mijn nummerbord zit zoooo ver onder mijn koffer dat je op straat moet gaan liggen om het te lezen :]
Ja, dat is via GPRS en abonnee service. Maar betalen voor iets dat gratis te krijgen is, nee.... daarvoor ben ik teveel Nederlander :+.
 
Nou... je raadt vast wat ik zou adviseren, of nee niet zou adviseren want alle andere motoren zijn eigenlijk wel een beetje slecht :+ :+

Vandaag NH-Beemster-Schermer-West Friesland en Kennemerland route gereden op TTR. Hij ging 2x de mist in en lachend moest ik aan deze thread denken. Het bleek alleen niet tomtom te zijn die het fout deed maar 2 waypoints die aan de verkeerde kant van het kanaal stonden :? Maar het was een een perfecte motordag!!!

Wat is Westfriesland mooi he........ :] :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan