Het ontbreken van het kompas zit 'm nog steeds dwars...
Ook dat weegt inderdaad mee bij mijn mening en ervaring. Maar ik vind het afhandelen van een probleem dat ruimschoots bekend is en dat ruim vier maanden duurt erg lang. Zelf was ik indirect de mijne ook ongeveer die tijd echt kwijt want mijn wachttijd ging in na het opsturen van het apparaat. Daarbij is mij diverse keren onjuiste informatie gegeven. Wachttijden tussen vragen over proces en antwoorden van meer dan een week. En verder werd helemaal geen inzicht in wat er nu werkelijk aan de hand is. De toon van de contactpersonen was erg wisselend (van begrip tot totaal geen enkele empathie). Ik noem dat geen struikelen meer maar plat op de bek gaan. Als je hier terugleest kom je meer van dergelijke stroeve ervaringen tegen. Alle respect voor de bijdragen van Hans hier. Die voegen echt wel wat toe maar ik denk tot echt dat zijn directe ervaringen met TT wat ruimer gesmeerd worden juist vanwege zijn kennis, ervaring en bekendheid.
Im mijn stukje proza staat overigens ook dat ik op zich nog steeds tevreden ben. Maar het extra om te kiezen voor TT dat wordt in mijn ogen wel minder.