140 door de wijkertunnel met mn NX-250, tunnel uit en weer lekker zwabberen...
je raakt er aan gewend he... harder zo door de tunnel wel kunnen maar dan gaan mn toertjes in het rood.... lijkt me niet handig om een tijdelijke 25 kw fiets te slopen...om maar harder te gaan
200 (net aan!)
Plat op de tank en GAAAAAAAAAAAAAAAS
(echt 25kw uitdraai van Safe aanwezig!)
snap 1 ding niet, hij is 25 kw op kenteken maar je hebt een uitdraai? die heb je maken om zeker te weten dat ie 25w is? of was die van de vorige eigenaar? gs'je halen volvermogen toch maar net de 200/205?
mijn 170 waren trouwens wel op de duitse autobahn die lichtelijk naar beneden afliep.anders kom ik niet boven de 160, maar wel al vlotter als eerst.
Uitdraai is gemaakt voor verkoop aan mij door de vorige eigenaar.....dus.....
(enne mijn vriend is getuigen je moet eruithalen wat erin zit even testen dus...)
Ik moet zeggen dat het niet lekker rijdt hoor...
1x gedaan...(ik weet niet of het allemaal wel goed is...hahah hij zat nog niet in het rode gebied)
rode gebied hoort ie in 6 ook niet te halen met 25kw. bij mij is het feest bij de 8-9000 toeren op in de 6 en rood begint pas bij 14
Heb een yamaha diversion 25kW, binnenkort begrenzing eraf.
Nu rijd ie 170 soms 180.
Laatst m'n blok gewisseld, 1x op de 180 gezeten op de teller, zit zekers wel meer in sinds ik pas in m'n 5 zat ...
Laatst m'n blok gewisseld, 1x op de 180 gezeten op de teller, zit zekers wel meer in sinds ik pas in m'n 5 zat ...
Aangezien de 6 de minste versnelling teweeg brengt heb je kans dat je in de 6 zelfs langzamer gaat rijden
Dat is bijna hetzelfde als mensen die met een 25kw fiets 170 rijden bij 7000 toeren (van de 14.000) en zeggen dat de motor nog over had