topkoffer remlight aansluiten op canbus systeem?

Met iets meer info kan de rest van de mensen hier je beter helpen. Begin eens met wat voor motor en dergelijke het om gaat. Des te meer info rondom je probleem, des te eerder zullen mensen aanhaken om je ermee te helpen.
 
Het gaat om de BMW C400GT daar wil ik het remlicht op aansluiten ,maar waar haal ik daar de onafhankelijke 12volt vandaan ik heb al een tweede remschakelaar boven op de originele gemonteerd nu nog de 12volt er op zonder canbus.
 
ik heb de rechter remhendel voorzien van een dubbele schakelaar en mechanisch boven op elkaar gezet zodat ze alle twee gelijk schakelen ,dat was wel een klusje maar met mijn freesbank een mooi bracket gemaakt en gemonteerd en het werkt mechanisch goed. Nu nog de bedrading en ik kan van mijn accessoiresplug wel 12 volt aftappen mag tot max 5ampere zonder canbus bemoeienis maar dan moet ik alle beplating slopen om er bij te kunnen dat is nu het volgende probleem.
 
Het remlicht werkt hoor perfect op de topkoffer, de koffer kan ik er zo afhalen zit met een laagspannigsstekker aan de achterkant van de motor en ik heb gebruik gemaakt van de accesoires stekker van de sco0oter want daar kan je tot 5 ampere stroom van trekken buiten canbus om. het remlicht wordt bediend door de rechter remhendel dus de voorrem. een extra schakelaar bij gezet
 
Terug
Bovenaan Onderaan