lancevance
MF'er
- 24 mei 2008
- 131
- 0
HAHAHHAA, sorry, kom ik met mijn er-5 nog voorbij knallen. Zie het gewoon helemaal voor me, ik met mijn brikkie, een daytona 675 (een van de mooiste motoren ooit) voorbij knallen. maar om te antwoorden op je vraag. Ik heb mijn twijfels over dit verhaal. Mijn er-6 haalt, al doet die er lang over, 160. Zou toch ff checken.
Ik had wel wat wind van de zijkant, maar zo heel sterk was die niet. Ik lag zo veel mogelijk achter het ruitje als mogelijk, zo heel hoog is dat ruitje nou ook weer niet. Het duurde zeker een minuut van 120 naar 135, een beetje gevaarlijk met inhalen.
Heb jij ook een maximale uitslag van de gashendel van ongeveer een halve centimeter?
Hij is niet op de dyno gezet, de dealer heeft gewoon dat plaatje erin gezet en dat was het. Het kostte me wel ongeveer 150 euro. Ik voel me nu wel een beetje genaaid
Dubbel genaaid houd beter 1 150 euries lichter en 2 ding komt niet meer vooruit
De CB1 400cc van een jongen die ik ken is ook 25kw maar rijd wel 160
Terug naar de dealer, en op een fatsoenlijke manier laten begrenzen.Heb jij ook een maximale uitslag van de gashendel van ongeveer een halve centimeter?
Hij is niet op de dyno gezet, de dealer heeft gewoon dat plaatje erin gezet en dat was het. Het kostte me wel ongeveer 150 euro. Ik voel me nu wel een beetje genaaid
Wrijf het er maar in
Terug naar de dealer, en op een fatsoenlijke manier laten begrenzen.
Hij zal wel lekker zuinig zijn nu
Met jou durf ik wel een sprintje te trekken
Ik zou eens met die vent gaan praten mischien kan ie er nog iets aan veranderen. Heeft ie m op de dyna bank gehad ? hij word te veel geknepen naar mijn idee
Laten we dat maar niet doen, het schaamrood staat me nu al op de kaken. Ik werd er gewoon door m'n broer in de mercedes uitgetrokken
Er zit gewoon een standaard metalen plaatje in, daar is niks aan te verstellen
Behalve misschien er wat vanaf slijpen ofzo, maar dan is het dus niet meer geldig volgens de dealer en kan ik net zo goed onbegrensd gaan rijden dan.
Zo ziet het plaatje eruit:
[afbeelding]
PFFFFFF ben ik blij dat ik dit niet heb hoeven meemaken zeg. sucses met je brommert en dat ie er maar snel uit mag
Dat is natuurlijk nooit verstandigOoh dat is ook niet best voor de slijtage van je motor..... Ik zou nooit zo'n porno bike op 25kw zetten... Heeft zo'n ding geen 2etype goedkeuring dan kan je via de rdw een 25kw kenteken aanvragen en dan gewoon ontgrensen zodra je het kentekenbewijs hebt.
Ik heb een Triumph Daytona 675 en die is onlangs door de dealer op 25kw gezet.
Nu heeft deze een topsnelheid van 135 op de teller. Is dit normaal, aangezien ik in z'n 2 al bijna 120 rijd.
Heeft er hier iemand ervaring met motors die op het gas begrenst zijn?
Vreemd dat de Daytona zo slecht loopt op 25 Kw. Is hij door een officiele dealer op 25 kw gezet? De SV van mijn dochter staat ook op 25 kw maar loopt nog prima.
Ga anders eens langs Tovami in Goes om hem af te laten stellen.
Begrenzen op gas is het meest effectief, op de testbank kunnen ze hem dan netjes tot 25Kw maken. Lijkt me stug dat hij dan zo langzaam rijdt.
Mijn vorige motor (CBR600f uit '99) was legaal begrensd (met officiele 25Kw-kitje) en liep 185 km/u. Huidige motor (Fazer 600 uit 2000) loopt 170 met 25Kw!
Maarja, harder dan 140 rijdt ik eigenlijk toch nooit, dus voor mij niet zo boeiend!
Succes!
Laten we dat maar niet doen, het schaamrood staat me nu al op de kaken. Ik werd er gewoon door m'n broer in de mercedes uitgetrokken
Er zit gewoon een standaard metalen plaatje in, daar is niks aan te verstellen
Behalve misschien er wat vanaf slijpen ofzo, maar dan is het dus niet meer geldig volgens de dealer en kan ik net zo goed onbegrensd gaan rijden dan.
Zo ziet het plaatje eruit:
[afbeelding]