Waarom niet?nu is de vraag of je wel 250 met een fazer wil rijden
273 is volgens mij van de fazer 1000.Waarom niet?
Die 273 is gebasserd op de testtboeken.
Werkelijke snelheid lijkt mij dan ook wel dat 250 km/uur haalbaar moet zijn.
De mijne gaat op de teller tot de 299 (Als ik het contact aanzetLaaste keer heb ik in duitsland de fz6 op z`n staart getrapt. Ik had de motor niet in alle versnellingen doorgetrokken tot de 14.000 toeren. De snelheid die ik behaalde in z`n 6de versnelling was 235 km/uur op de teller terwijl het toerental bleef hangen op de 11.000 toeren. Er stond niet veel wind. Heeft er iemand al hogere snelheden mee gehaald? In de boeken moet 273km/uur op de teller haalbaar zijn.
En is het doortrekken in alle versnellingen in dit geval dan van belang.
gr,
Kalander 4.
Helemaal waar!Omdat je dan een nek als een nijlpaard krijgt
Geen last van eigenlijkOmdat je dan een nek als een nijlpaard krijgt
Een poosje geleden ook de topsnelheid getest:
Was 244 km/u bij mij.
Dit was volgens mijn nog niet helemaal de top. De begrenzer hakte er in ieder geval nog niet in. In mijn boeken staat een top van 248 km/u. Dus nog 4 km/u te gaan....
Bij 11000 rpm stopte die er bij jou mee. Is wel beetje raar
Met minder dan 100pk aan boord haal je met zo'n stroomlijn echt niet de 250kmh.
In de boeken/bladen zeggen ze van de FZ6 Fazer: 248 km/u op teller = 224 km/u in het echt. GPS? Lache...daar kun je inderdaad wel lekker nauwkeurig mee meten!Ik vraag me ook af wat de afwijking van m'n teller is. De snelheid bij 80kmh komt wel erg goed overeen met die snelheidspalen, maar hoe goed de meter klopt bij >200kmh vraag ik me af. Misschien toch maar eens een GPS met logfunctie meenemen...