Doet die het dan nog? Volgens mij zijn de camera's op het einde van het traject (vlak voor afrit N207) weggehaald ivm wijzigingen aan de wegindeling van het uitvoegvak.ik weet mijn collega rijdt heel vaak met 178/180 door de trajectcontrole opd e a4 en heeft ook nog nooit een boete gehad. hij rijdt wel in t midden op de streep tussen 2 banen.
ik heb het ook wel eens geprobeert met 135/140 en toen heb ik ook geen boete gehad.
maar t blijft een beetje spelen met vuur
Gewoon alle lussen veels te hard pakken en voor de laatste lus even op de vluchtstrook wachten. Ook nog nooit een boete voor gehad...
En wat is de winst dankan ik net zo goed gewoon normaal rijden
Gast, zelfs zonder smileys was het sarcasme toch duidelijk te vinden?En wat is de winst dankan ik net zo goed gewoon normaal rijden
Gast, zelfs zonder smileys was het sarcasme toch duidelijk te vinden?Goedemorgen
Het zou ook nog eens afhankelijk kunnen zijn van het type motorfiets. Hoe meer ijzer hoe groter de kans.
En hoe weten de camera's wanneer ze aan de slag moeten? Juist, als er iemand over een lus rijdtHet werkt toch helemaal niet op lussen?? wiki uitleg
Ze maken foto's van elk object, de computer analyseert deze en rekent de tijd uit tussen de 2 foto's en daarmee de snelheid. Naar mijn weten is het systeem geoptimaliseerd voor auto-kentekens. Volgens mij ontspringen motoren de dans omdat die een ander format nummerplaat hebben.
Wat het systeem niet herkent qua foto's gaat naar een echte agent. Als een echte agent tijd en zin heeft om kentekens uit te pluizen kan er alsnog een boete uitrollen.
Ik rij doorgaans wat te hard op ring A10 west en doe in het geheel geen moeite om lussen te omzeilen. Ik heb tot nu toe geen boete gehad op dit traject.
Hmz... vooruit.En hoe weten de camera's wanneer ze aan de slag moeten? Juist, als er iemand over een lus rijdt
Het systeem berekent je snelheid aan de hand van minimaal 2 foto's. Als je dus maar 1 lus raakt heeft hij maar 1 foto en kan de snelheid niet bepalen.Op de A10 rijd ik geregeld te hard en tussen de lussen door; nooit een boete gehad.
Soms word je echter "gedwongen" om toch over een lus te gaan, bijvoorbeeld omdat er juist een vrachtwagen op de andere rijstrook rijd, maar ik heb geen idee of het systeem het nog snapt als je de ene lus wel meepakt en de volgende weer niet
Gewoon alle lussen veels te hard pakken en voor de laatste lus even op de vluchtstrook wachten. Ook nog nooit een boete voor gehad...
We lachen erom, maar ik heb inderdaad gezien dat een gast op een Hayabusa voor het laatste poortje stond te wachtenheerlijk is dat he.
als je met 250 er langs knalt dan kun je rustig ff op mde vluchtstrook een peukje doen of een bammetje eten.
Oh volgens mij wel meer, maar het kan ook zijn dat ik heel wat lussen volkomen onnodig ontwijkHet systeem berekent je snelheid aan de hand van minimaal 2 foto's. Als je dus maar 1 lus raakt heeft hij maar 1 foto en kan de snelheid niet bepalen.
Ik dacht dat er maar 3 of misschien 4 van die poortjes zijn op dat stuk.