transalp velgen met alu rot

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.337
5.689
Net een alp op mooie nieuwe excel velgen gezet ivm aluminium rot aan de velgen en toen was ik wel heel nieuwsgierig hoe dun die velg die er heel verrot uit zag nu eigenlijk geworden was.

2020-05-08 14.53.56.jpg
2020-05-08 14.54.00.jpg
2020-05-08 14.54.03.jpg


en het valt reuze mee. Deze velg had een dikke oxidatie laag, maar ik moest nog 4 mm boren.
 
Techniek, vragen en antwoorden - Hier kan je al je technische vragen kwijt.

Wat is precies de vraag in dit topic?

Wordt zo moe van dit soort reacties.

Het is gewoon hartstikke informatief, techneuten vinden dit interressant en ik ben blij als mensen zoiets posten. Je ziet dat het meteen een vervolg krijgt van mensen die daar ook meer van willen weten of ervaringen willen delen.

Daar is een forum voor, niet om te gaan zeiken of het wel h-e-l-e-m-a-a-l aan de regeltjes voldoet...

En nee, hier hoeft niet verder op gereageerd te worden.
 
Techniek, vragen en antwoorden - Hier kan je al je technische vragen kwijt.

Wat is precies de vraag in dit topic?

De vraag is waarom jij zulke reply erin zet ?
Er is nergens besloten dat het alleen vragen mogen zijn, een leerzaam interessant weetje posten lijkt me ook prima passend op een forum :)

Ik weet dat jij een gigantische goede moderator bent op eoa forum, maar laat het moderatorren hier op M-F maar aan de M-F crew over.

Lekker inconsequent, opportunistisch en chaotisch. Precies zoals we het al decennia lang doen en waar M-F groot mee is geworden ! 👍
 
Woont de eigenaar aan zee toevallig? Zo heftig heb ik het nog nooit gezien. Ook nieuwe spakensets neem ik aan?
Dit is een bijzondere motor, Scarface genaamd. Ooit aan @Komkommer verkocht voor niet teveel voor een trip naar Iran. Terug gekocht na zijn trip en daarna verkocht aan een vreselijk lekkere dame in Den Haag voor 300,- euro oid. Toen gelijk klaargemaakt voor haar reis naar de noordkaap. Ook dat deed hij zonder grote problemen, maar nu waren de wieltjes toch wat slecht geworden na 2 jaar stilstaan in de regen en moest ie weer reisklaar gemaakt, want de vreselijk lekkere dame is weer vrijgezel geworden en wil op avontuur.

De vraag over de spaken is mijn eer te na.
 
Wordt zo moe van dit soort reacties.

Het is gewoon hartstikke informatief, techneuten vinden dit interressant en ik ben blij als mensen zoiets posten. Je ziet dat het meteen een vervolg krijgt van mensen die daar ook meer van willen weten of ervaringen willen delen.

Daar is een forum voor, niet om te gaan zeiken of het wel h-e-l-e-m-a-a-l aan de regeltjes voldoet...

En nee, hier hoeft niet verder op gereageerd te worden.
Het maakt mij niet uit hoor, ik kan er alleen echt geen touw meer aan vastknopen. Moderators die aannames doen over mij en wat ik doe, en daarnaast gewoon schaamteloos verklaren dat ze inconsequent handelen ... gebruikers zijn vogelvrij; aan de ene kant worden ze opgesloten in een stramien (off topic is verboten en je krijgt een ban, maar alleen als de pet (die ons echt niet allemaal past) toevallig de verkeerde kant opwijst.

En ik neem de vrijheid om daar zo af en toe een speldenprikje over uit te delen. O-) Gun mij ook een pretje. Of niet.
Als iemand er geërgerd door raakt kan hij/zij altijd nog kiezen om niet te reageren. Ik ga nu eerst effe van mijn welverdiende weekend genieten. :t
 
Dit is een bijzondere motor, Scarface genaamd. Ooit aan @Komkommer verkocht voor niet teveel voor een trip naar Iran. Terug gekocht na zijn trip en daarna verkocht aan een vreselijk lekkere dame in Den Haag voor 300,- euro oid. Toen gelijk klaargemaakt voor haar reis naar de noordkaap. Ook dat deed hij zonder grote problemen, maar nu waren de wieltjes toch wat slecht geworden na 2 jaar stilstaan in de regen en moest ie weer reisklaar gemaakt, want de vreselijk lekkere dame is weer vrijgezel geworden en wil op avontuur.

De vraag over de spaken is mijn eer te na.

Mooi verhaal 👍🏻
 
Dit is een bijzondere motor, Scarface genaamd. Ooit aan @Komkommer verkocht voor niet teveel voor een trip naar Iran. Terug gekocht na zijn trip en daarna verkocht aan een vreselijk lekkere dame in Den Haag voor 300,- euro oid. Toen gelijk klaargemaakt voor haar reis naar de noordkaap. Ook dat deed hij zonder grote problemen, maar nu waren de wieltjes toch wat slecht geworden na 2 jaar stilstaan in de regen en moest ie weer reisklaar gemaakt, want de vreselijk lekkere dame is weer vrijgezel geworden en wil op avontuur.

De vraag over de spaken is mijn eer te na.
Dat was een dure beurt
 
Is dit een transalp "ziekte" waar je echt op moet letten ?

( m'n ouwe heer had hetzelfde probleem, maar die is .. uhhh niet echt digitaal ingericht dus die dacht dat ie pech had )

Ik heb ook zo iets ( transalp ) nog hoog op m'n "de volgende" lijst staan , dit is iets waar je altijd naar moet kijken
of is het pech hebben ?
 
Is dit een transalp "ziekte" waar je echt op moet letten ?

( m'n ouwe heer had hetzelfde probleem, maar die is .. uhhh niet echt digitaal ingericht dus die dacht dat ie pech had )

Ik heb ook zo iets ( transalp ) nog hoog op m'n "de volgende" lijst staan , dit is iets waar je altijd naar moet kijken
of is het pech hebben ?
Het is vrij standaard bij die dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan