Na het lezen van de titel kan ik maar 1 antwoord geven: andere vriend zoeken!
Ok duidelijk, maar waarom mag ik dat in godsnaam niet zelf doen!
Niemand die zegt dat je het niet zelf mag doen, alleen kan iedereen wel snappen dat er wel iets verandert aan het gebeuren als je er een open luchtfilter op zet en verders niets aanpast naar het nieuwe matriaal.Ok duidelijk, maar waarom mag ik dat in godsnaam niet zelf doen! Er zitten van kapjes overheen..
Nee, draai Linuxbij jou wel??
Extra PK's...? Welke wereld leef jij.. Die filters levert 0,0 aan pk op. Plus andere sproeiers? Tuurlijk, en koop er een dodge viper supercharger ook maar bij. Nee maatje, gewoon af laten stellen en klaar is piet paulusma.
Beste mensen,
Na een mooi beurtje van mezelf en de installatie van 2 K&N filters loopt de motor voor geen tiet. Eerst kwam hij niet boven de 3500 toeren uit, maar dat kwam blijkbaar door de luchtuitlaat vanuit de carburateur.
Nu doet hij het echt nog steeds niet lekker, wat hogere toeren en hij begint te stotteren.
komt dit door:
a. Koud weer.
b. Slecht afgestelde carbs
c. Nog een te kort lucht uitlaat slangetje van de carb
d. iets anders
Bvd!
Ps. Kawasaki EN500 - 1991
Beste mensen,
Na een mooi beurtje van mezelf en de installatie van 2 K&N filters loopt de motor voor geen tiet. Eerst kwam hij niet boven de 3500 toeren uit, maar dat kwam blijkbaar door de luchtuitlaat vanuit de carburateur.
Nu doet hij het echt nog steeds niet lekker, wat hogere toeren en hij begint te stotteren.
komt dit door:
a. Koud weer.
b. Slecht afgestelde carbs
c. Nog een te kort lucht uitlaat slangetje van de carb
d. iets anders
Bvd!
Ps. Kawasaki EN500 - 1991