Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kijk tips kan je van iedereen krijgen. De vraag is echter wat je zelf fijn vind. Als een wedstrijd rijder je zegt dat stuurverhogers echt een totale nogo is.. Maar het voor jezelf wel fijner aanvoelt Wat moet je dan doen.. Ik ben zelf ook een lange gast. 1.93. En ik heb lekker mn stuur met plaatjes opgehoogt. Kan met stappen van 5 mm werken. En kan je zeggen dat ik t stuur best wel een pak hoger gezet hebt..hallo mensen, na een aaltal jaren in de hobbyklasse enduro te hebben gereden ben ik nu zoon 2 jaar gestopt met motorrijden. omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan ben ik op zoek naar een nieuwe gemotoriseerde uitdaging. tijdens een bedrijfsuitje een keer gespeeld op een trial motor, en sinds die tijd heb ik al meerdere malen gekeken of dit een nieuwe hobby zou kunnen zijn
het idee was om een opstap categorie motor te kopen, budget rond de 1000 a 1500e. en hier de eerste stapjes in de trialwereld te zetten. sleutelen ben ik vrij handig in dus daar zit het niet op vast maar kwa dingen waar ik rekening mee moet houden op gebied van onderhoud ben ik bij deze motoren niet mee bekent.
gezien ik richting 2 meter ga reed ik bij de enduro altijd met stuurverhogers is dit een optie in de trial wereld of is dit een een no-go?
en mijn ervaring met Beta in de enduro was super dus is mijn vraag of ik die ervaring ook krijg met een Beta trial motor?
en zijn er mensen die mij kunnen adviseren hoe ik het beste aan kan vliegen. het doel is om plezier te maken en mogelijk een keer een clubwedstrijd mee te doen voor de lol
Snap je punt wel.. Maar.. Als je dus wat wilt kunnen spelen kwa hoogtes.. Dan ga je natuurlijk niet meerdere sturen kopen.. Ik heb zelf [Ja het is wel heel erg beun dat weet ik] maar ik had dus bij de bouwmarkt een strip alu gekocht van 5mm dik. en toen van de bevestigings punten een afrduk gemaakt en daar vervolgend meerdere plaatjes van gemaakt. Dus ik kan in stapjes van 5mm met de hoogte spelen. [Nu doe je dit natuurlijk niet constand. eenmaal de juiste hoogte dan ga je niet verder lopen zoeken natuurlijk]Apico / Renthal en Jitsie handlebars / sturen zijn in diverse hoogtes (4,5 t/m 6") te verkrijgen, en passen op alle trialbikes.
Heb je al wat op het oog rvkasper?
Zie dat André een goedkope GasGas te koop heeft.
Bekijk bijlage 1976023Momenteel is deze nog boven budget, maar wie weet dat deze over een tijdje wel bereikbaar is.
ben dan meer benieuwd of ze die koppeling ook nog gaan toepassen bij de enduro/crossmotoren.. Al heb je bij die stark natuurlijk power genoeg voor te starten. Enduro heb je wel meer koppeling nodig gezien je daar toch ook meer ala trials mee rijd.Gister op de motorbeurs ook bij Alex vd Broek nog even die elektrische trials geprobeerd. Wel echt lache dat die gewoon een koppeling hebben.
Als dat betaalbaar wordt zou ik niet weten waarom er nog benzine trials zouden bestaan.
nja een nieuwe zul je mij sws nooit zien kopen. En voor enduro... ik weet niet echt wat ik daarvan mag geloven. de een zegt dat de accu groot genoeg is voor een 100KM offroad. de ander zegt dat je menig OTR rit er niet mee zult halen. Dan is die actieradius mij sws nog te klein ook. En dan dus de vraag hoelang houden die accu's zich. zeker als je dus straks eens een 2e handse wilt kopen. Nu ga ik ervan uit dat middels uitlezen dealers wel kunnen zien hoe de s taat van de accu op dat moment is. Denk als je zo'n stark over pak m beet 5 a 10 jaar dus eens 2e hands koopt de accu toch best wel wat geleden heeft. En een nieuwe accu is dan vaak wel een dingetje $$Voor de start ben je de koppeling inderdaad niet nodig. Je gaat er gewoon achterstevoren af in de hoge power settings.
Al mis ik hem wel voor het technische werk... Er is al een tandwielkastje, wie weet wat daar in de toekomst past.
Kwa prijs is nog wel een dingetje, maarja vergelijk eens met KTM. Ze zijn ongeveer even ''af'' als de factory's van KTM. Eigenlijk doet de 60 pk ruim meer dan de 250/350 en nek aan nek als niet sterker dan de 450. De 80 staat wat dat aan gaat overal boven.
Stark 60pk €12.900
Stark 80pk €13.900
Beide vering op gewicht afgeleverd.
KTM SXF 250 €11.435 Factory €12.655
KTM SXF 350 €11.739
KTM SXF 450 €12.095 Factory €13.315
Gezien KTM de Factory edities verkoopt bij het leven is de prijs dus heel realistisch. Even voor €500 je vering op gewicht laten zetten en er zit wisselgeld tussen.
Onderhoud er bij en de balans slaat volledig de andere kant op.
Dus ja is het duur? Groot deel van de markt denkt dus al dat het iig niet te veel geld is voor een crossmotor.
Al zitten veel andere merken wel rond de €10.000 a €11.000
Met eigen motor of krijg je er dan daar 1?
Elke motor is anders dus zal vast verschil in zitten wat je ook al beginner merkt. Maar die ervaring heb ik met Enduro motoren.GasGas TXT 280 vs Beta REV3 270. Merkt de beginner het verschil? Bepaalde dingen die je over beide merken moet weten voordat je er 1 aanschaft? Beide begin '00's.