Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou wel gaaf zijn
Doet zeer hèIk zeg het niet makkelijk, maar ik denk dat halflive gelijk heeft...
nee, het voelt vooral heel onnatuurlijk...
Ik snap het eerste plaatje niet zo erg, er staat dan wel naloop maar ik zie alleen maar voorloop.
Dan moet je je Google skills even bijschaven.julie maken mij aan het twijfelen, halflive heeft een heel goed punt te pakken, het verwerken v/d dwarskrachten. die zijn bij een trike en zijspan natuurlijk veel groter dan bij een solo motor.
volgens mij kan een naafbesturing deze als beste verwerken ? nadeel is denk ik wel dat de wielbasis groter word als b.v. bij een springer. mijn frame heeft wel mooie bevestigings punten daarvoor:
[afbeelding]
als ik google op Hossack voorvork dan is dat dacht ik hetzelfde als een grider en bij een foale vork zie ik gewone telescoop vorken. beide slecht in het verwerken van dwarskrachten.
Dit is inderdaad geen goed ploatje. (heb hem verwijderd)Ik snap het eerste plaatje niet zo erg, er staat dan wel naloop maar ik zie alleen maar voorloop.
ik heb nog eens goed gekeken en inderdaad geen girder, mooie duidelijke link trouwens.
nadeel van een fussebesturing lijkt mij de grote draaicirkel, of valt dit wel mee ?
Oh ja, dank!
Het wordt een trike met een differentieel. Een flinke dot gas resulteert in een enkele rokende achterband.Met die dikke turbo erop sta je straks in notime andersom, dus ik zou me totaal niet druk makennom de draaicircel...
En ook met een naafbesturing kan je overigens prima een korte draaicirkel krijgen als je het wiel maar genoeg draairuimte geeft
Het wordt een trike met een differentieel. Een flinke dot gas resulteert in een enkele rokende achterband.
Het wordt een trike met een differentieel. Een flinke dot gas resulteert in een enkele rokende achterband.
Wij hebben in onze gelederen een zijspanner met een Goldwing trike in de stal. Die vertelde dat je er geen snelle bocht mee kan maken. Zodra je hard instuurt tilt hij een achterwiel op en gebeurt er niets meer.Een auto gaat ook gewoon rond als je genoeg gas geeft.
Ik denk dat de kans groter is dat je voorwiel te weinig grip heeft om te kunnen draaien.