Triumph Daytona en Street Triple Meeting

@florisj

Neem jij de Navi mee, als je zou willen zou je dan achteraan willen rijden als goed is heb je de route er nu in staan. Is wel net zo handig mocht het onderweg ergens mis gaan, we weer makkelijk bij elkaar kunnen komen. Ik ga er vanuit dat het niet snel gaat gebeuren maar met een grote groep weet je maar nooit. En zou het erg vervelend vinden om de groep voor de helft kwijt te raken.
Dat zou ik best willen doen maar dat hangt er vanaf of ik tegen die tijd m'n houder voor m'n telefoon (met navi software) klaar heb ;)
Maar volgens mij zijn er nog meer mensen bij die al navi op hun motor hebben en de route kunnen inladen :)
 
Dames en Heren, helaas zeg ik af voor zondag. M'n broer heeft besloten om zijn verjaardag op zondag te vieren i.c.m. vaderdag. Ik ben dus niet van de partij -O- '(
En al zou het een week uitgesteld worden vanwege slecht weer, dan ben ik op vakantie :+
 
Dames en Heren, helaas zeg ik af voor zondag. M'n broer heeft besloten om zijn verjaardag op zondag te vieren i.c.m. vaderdag. Ik ben dus niet van de partij -O- '(
En al zou het een week uitgesteld worden vanwege slecht weer, dan ben ik op vakantie :+

-O-

En slecht weer rekenen we niet echt op eigenlijk.
 
Vrijdag avond dan maar even kijken wat ze van het weer zeggen.
 
:^, en als het goed is vertrek ik morgenavond al richting de achterhoek (dan moet het toch lukken om op tijd te komen zondag :+)

Je kunt altijd nog verdwalen.

Maar gaat nog spannend worden kuipen zijn nog niet klaar -O- heb de beste man nog maar een keer duidelijk gemaakt ik ze echt op tijd nodig heb.


En zie dat de regen druppels al weer minder worden.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt altijd nog verdwalen.

Maar gaat nog spannend worden kuipen zijn nog niet klaar -O- heb de beste man nog maar een keer duidelijk gemaakt ik ze echt op tijd nodig heb.


En zie dat de regen druppels al weer minder worden.

we zien de jouwe dan gewoon aan als street triple ipv daytona :+
 
Je kunt altijd nog verdwalen.

Maar gaat nog spannend worden kuipen zijn nog niet klaar -O- heb de beste man nog maar een keer duidelijk gemaakt ik ze echt op tijd nodig heb.


En zie dat de regen druppels al weer minder worden.

O-)

jardine7.jpg
 
Begrijp ik nou dat de kans bestaat dat we met allemaal mooie daytona's en schitterende streets achter een jap aan moeten rijden??? -O- Want dan zeg ik meteen af namelijk! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan