Triumph Daytona en Street Triple Meeting

Begrijp ik nou dat de kans bestaat dat we met allemaal mooie daytona's en schitterende streets achter een jap aan moeten rijden??? -O- Want dan zeg ik meteen af namelijk! :+

Morgen vroeg kan ik de kuip weer ophalen om 9 uur dus gaat goed komen.
Same here! Heb er weinig trek in om de regen in te rijden -O-

hoop dat het weer meezit anders blijf ik ook thuis -O-

Kan me goed voorstellen, hou zelf ook niet van regen rijden. Kijken morgen avond even of we het door laten gaan.
Voor de mensen die wat dichter in de buurt wonen wil ik gerust voor rijden, of voor de rijder die het risico wel willen nemen.


Heb er zelf wel zin in, net nog bij Motor Eibergen geweest een onderdeeltje opgehaald. En beetje staan praten met de beste man en vertelden dat we zondag zouden gaan rijden. En dat ze de toko de volgende keer maar los moesten doen op zondag, hij had het wel erg leuk gevonden als er een keer zo'n grote groep Triumph langs zou komen. En wenste ons vast veel plezier en mooi weer toe.
 
gaat iedereen nou afzeggen -O-, ik zit ondertussen al in de achterhoek, morgen alvast maar een rondje rijden hier *O*
 
gaat iedereen nou afzeggen -O-, ik zit ondertussen al in de achterhoek, morgen alvast maar een rondje rijden hier *O*

Ik zeg niet af hoor, morgen even sleutelen zodat ze er weer klaar voor is.
Of het moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel vies weer zijn.
 
Jij vermaakt je in je uppie prima, volgens mij... gewoon jezelf quoten en in de zeik zetten
:} :}

Ja heb nu eenmaal weinig vrienden dus ja moet wat :P

Had eigenlijk bij Sawk moeten staan maar zie dat er iets niet goed gegaan is.
 
Laatst bewerkt:
Laat hem gewoon doorgaan en zie wel wie er wel en niet is. Mocht de opkomst nou heel klein zijn stel ik voor om hem nog een keer te rijden op een andere datum.
Misschien dan in combi met de Speed triple er bij maken we er een gezellige boel van.
 
Ik zit te twijfelen, is best een stuk rijden in m'n eentje. Voor de rest komt er niemand uit omgeving Eindhoven/Tilburg toch?
Het weer komt wel goed, is alleen niet zo zonnig! Achja.. Ik kom ook gewoon!

@Paul
Moet ik je ergens oppikken, ik kom namelijk langs Nijmegen.. Ik lees het wel.
 
vandaag al grote delen van de route gereden. Vandaag was er af en toe wel wat nat wegdek maar zelfs dan is de route goed te rijden.
Ik heb al zin om de rit morgen te rijden *O*

is het trouwens de bedoeling dat we met een volle tank aankomen, of gaan we eerst tanken voordat we aan de rit beginnen?
 
vandaag al grote delen van de route gereden. Vandaag was er af en toe wel wat nat wegdek maar zelfs dan is de route goed te rijden.
Ik heb al zin om de rit morgen te rijden *O*

is het trouwens de bedoeling dat we met een volle tank aankomen, of gaan we eerst tanken voordat we aan de rit beginnen?

Als je morgen rond 10:15 hier bent gaan we tanken als we in DTC zijn en dan door naar de Mac.

Voor de andere rijders zie jullie morgen voor rond 11uur en rijden zal dan rond 11:30 van start gaan.

Is er nog behoefte aan een lekker ijsje tussen de rit door dan stoppen we in Winterswijk even op de markt voor een heerlijk ijsje en daarna de laatste paar km sturen.
 
Als je morgen rond 10:15 hier bent gaan we tanken als we in DTC zijn en dan door naar de Mac.

Voor de andere rijders zie jullie morgen voor rond 11uur en rijden zal dan rond 11:30 van start gaan.

Is er nog behoefte aan een lekker ijsje tussen de rit door dan stoppen we in Winterswijk even op de markt voor een heerlijk ijsje en daarna de laatste paar km sturen.

Dat lijkt me een goed plan, als ik nog de weg weet te vinden morgen ochten.
 
Als je morgen rond 10:15 hier bent gaan we tanken als we in DTC zijn en dan door naar de Mac.

Voor de andere rijders zie jullie morgen voor rond 11uur en rijden zal dan rond 11:30 van start gaan.

Is er nog behoefte aan een lekker ijsje tussen de rit door dan stoppen we in Winterswijk even op de markt voor een heerlijk ijsje en daarna de laatste paar km sturen.

:o Das lekker ijs daar!!! :9

Maar misschien handig om even je nul zes te spammen. ;)
Mocht er iets gebeuren, of iemand later zijn om een bepaalde reden, dan kan diegene dat iig even melden. :)
 
Ik weet nog niet zeker of ik er bij ben! Ff het weer afwachten, dit zijn geen temparaturen voor mij...
Als ik niet kom laat ik het morgenochtend hier weten.
 
Ik kom in ieder geval! De weersverwachting voor het Oosten ziet er behoorlijk goed uit, graadje of 18, af en toe zon en slechts een kleine kans op een bui.

Als er nog iemand aan wil haken bij Zwolle of Apeldoorn hoor ik het graag ;)
 
hey pedro: ik denk niet dat ik het ga redden. te veel tegelijk aan de gang hier. ga wel mijn best doen nog, maar kan niks beloven. aan de andere kant, jij had het over met z'n allen nog wat drinken achteraf. weet je al waar dat gaat zijn? micshien dat ik het zowieso kan redden om daar bij te zijn. dan mis ik de leuke rit mischien, maar wel zo gezellig! denk ik :D
 
@Pedro, Hoeveel kilometertjes is de rit trouwens?

Rit zit op ongeveer een 150km sturen

Bij nood altijd bereikbaar op ..................................
Zal morgen vroeg nog even hier spieken of er nog aan of af meldingen zijn.
Voor de mensen die komen rij voorzichtig en een goed reis. De rest tot de volgende keer
 
Laatst bewerkt:
hey pedro: ik denk niet dat ik het ga redden. te veel tegelijk aan de gang hier. ga wel mijn best doen nog, maar kan niks beloven. aan de andere kant, jij had het over met z'n allen nog wat drinken achteraf. weet je al waar dat gaat zijn? micshien dat ik het zowieso kan redden om daar bij te zijn. dan mis ik de leuke rit mischien, maar wel zo gezellig! denk ik :D

Wou proberen om hier wat te gaan drinken of te eten net wie er honger of dorst heeft.
www.steakhousevivaldi.nl

Hopen dat ze ons wel binnen willen hebben maar daar ben ik niet zo bang voor.
 
dat is gelijk wel een tering end weg zeg.. is het niet verstandig om iets centraler af te sluiten? anders moet je na de hele rit met een beetje pech nog de halve route terug rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan