Grotegeert
Die hard MF'er
- 20 okt 2014
- 721
- 1
- Onderwerp starter
- #326
Toch voor deze oplossing gegaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tjonge!
Proberen te starten doet ie het niet.
Liep altijd als een zonnetje. Injectie blok dus dit gaat mij de, spreekwoordelijke, pet ook even te boven.
Er is namelijk niets veranderd. Een maand geleden was het starten en lopen. Kabelboom origineel nog. Zekeringen, relais ook.
Leven die dingen hun eigen leven?
Aangezien het een Triumph is: accu net iets te leeg waardoor hij er geen zin in heeft?
Bij iets nieuwere Triumph's is het zo dat ze niet starten als de spanning onder een bepaalde waarde is meende dat het 12.7 volt was. Zou kunnen dat dat hier ook het probleem is.
Tjonge!
Proberen te starten doet ie het niet.
Liep altijd als een zonnetje. Injectie blok dus dit gaat mij de, spreekwoordelijke, pet ook even te boven.
Er is namelijk niets veranderd. Een maand geleden was het starten en lopen. Kabelboom origineel nog. Zekeringen, relais ook.
Leven die dingen hun eigen leven?
Kan ook gewoon aan het feit liggen dat je zo'n grote accu gebruikt.
Mijn GSXF startte ook niet met een grote accu.
Beveiliging tegen te hoog aantal Ah denk ik.
Misschien die mooie rode knop aan de rechterzijde ?? Mij wel eens overkomen
Mij met de Daytona een week geleden nog.
Hoor ook wel eens dat je met lassen je accu los moet koppelen? Weet niet of dit afhankelijk is van het soort lassen? Misschien iets ten gevolge daarvan?
Als de rode knop ingeschakeld is dan gebeurt er helemaal niets bij het starten.
Ik ga eerst even kijken of het een vaciumleiding is.
Hoe meet ik de branstofpomp door?
Ah Ok, dat is dus bij jou niet. Interpreteerde het als dat hij niets deed toen je wilde gaan starten.
Kan je brandstofpomp niet testen door er direct spanning op te zetten?
Klopt. Motor slaat niet aan. Zelfs geen hikje.
Maar dashboard en alles gaat wel gewoon branden? Even beredeneren;
-accuwaardes zijn niet zo laag dattie helemaal niets zou doen.
-vonk kan niet alleen het probleem zijn, want dan zou startmotor e.d. wel rond gaan.
-brandstofprobleem kan niet alleen het probleem zijn, want ook dan zou startmotor rond gaan.
-startmotor alleen kapot zou je op zijn minst je brandstofpomp moeten horen, en ik denk ook het startrelais.
zekering gefaald door lassen? of had je die al gecontroleerd?
anders zoals eerder geopperd door anderen;
-contactslot probleem?
-killswitch, misschien niet ingeschakeld maar wel dat hij faalt?
-jiffy-sensor kapot, of jiffy uit en in zijn 1?
belangrijke vragen zijn dus;
-gaat al je verlichting e.d. wel normaal branden?
-hoor je de brandstofpomp?
-hoor je startrelais?
Het schema kan ik niet goed zien op deze grootte, maar het kan alleen verschil maken als je een 4 polig relais op de plaats van een 5 polig relais hebt gezet of andersom.
Of heb je ook bedrading los gehad bij de relais? Zo niet, haal de relais er 1 voor 1 uit en controleer hoeveel draden er in het stekkerblok zitten en hoeveel polen je op het relais hebt.