Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo hoor vanaf vandaag ook bij de Triumph familie , vandaag een Triumph speed triple opgehaald , een 15th anniversary special edition.
WelkomZo hoor vanaf vandaag ook bij de Triumph familie , vandaag een Triumph speed triple opgehaald , een 15th anniversary special edition.
Zo hoor vanaf vandaag ook bij de Triumph familie , vandaag een Triumph speed triple opgehaald , een 15th anniversary special edition.
Welkom bij de familie!Zo hoor vanaf vandaag ook bij de Triumph familie , vandaag een Triumph speed triple opgehaald , een 15th anniversary special edition.
Gefeliciteerd mooie fietsZo hoor vanaf vandaag ook bij de Triumph familie , vandaag een Triumph speed triple opgehaald , een 15th anniversary special edition.
Kan iemand mij helpen aan de aanhaalmomenten van de voorwielasmoer en de veerpootklem/kroonplaat.
Alvast bedankt! Bekijk bijlage 1401744
ThanksBij de voorloper is het:
bovenste kroonplaat 20Nm
onderste kroonplaat 25Nm
asmoer 110Nm
ThanksBij de voorloper is het:
bovenste kroonplaat 20Nm
onderste kroonplaat 25Nm
asmoer 110Nm
Heb ik ook.En de foto
Thanks
Voorwiel as is volgens het WPH 65Nm en niet 110!Kan iemand mij helpen aan de aanhaalmomenten van de voorwielasmoer en de veerpootklem/kroonplaat.
Alvast bedankt! Bekijk bijlage 1401744
Ik heb ooit ook ergens 65nm gelezen, maar nu ik het terug kijk staat er voor het eerste model 1050 dus 110nm in het wphb..
Nouja hij komt in ieder geval lekker makkelijk los op 65
[/QUOTE
Mijn wph is voor een 11-15 speed.ik zou die 65Nm dus gebruiken en 22Nm voor de bouten die de as borgen.
Hai beste mede forumers.
Korte vraag tussendoor over de map MIVV-GP-20540.
Moet er met deze map nu wel of geen luchtfilter aanpassing zijn.
Dus de inlaatsnorkels er uit of er aan??????
Alvast bedankt