Triumph Speed Triple topic deel 54

Hier nog een niet-triple :+
 

Bijlagen

  • DE575E97-9980-498F-9503-8E75C1339161.jpeg
    DE575E97-9980-498F-9503-8E75C1339161.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 12
Afstelling standaardvering is al door JJ Suspension gedaan.
Dat was al een wereld van verschil.
Ik wil nu gaan upgraden. :t
Volgende week wil ik even met hun gaan overleggen over de mogelijkheden.

Gisteren de definitieve keuze gemaakt voor de Hyperpro Streetbox.
Wordt er over anderhalve week opgebouw, 3 dagen daarna vertrekken we voor een weekendje Bayrische Wald.
Kunnen we meteen goed testen. :]
 
Potverdorie wat een mooie plaatjes allemaal!!:9~

Bizar zin in volgende week, lekker sturen in de Eifel.

Mijn service lampje brand, nadat ik de accupolen los heb gehad. Hoe krijg ik deze weer uit (2019)?
Ben volgende week woensdag bij Roke voor de recall van de remblokken, dus anders wacht ik tot daar.
Even de datum opnieuw instellen Tom, als het goed is is de melding dan weg.
 
Voor een 2008 heb ik nog leuke carbon spullen over. Het originele Triumph spul zit er weer op. Heeft er iemand interesse?
Voorspatbord, zijkapjes achter, zijkapjes midden. Ik heb ook nog een tanktas van Triumph ( magneten 2008 heeft metalen tank) en een tailpack van Oxford luggage de X30 voor de liefhebber.
 

Bijlagen

  • IMG_3184.jpg
    IMG_3184.jpg
    100,8 KB · Weergaven: 7
  • IMG_3186.jpg
    IMG_3186.jpg
    122,7 KB · Weergaven: 4
  • IMG_3191.jpg
    IMG_3191.jpg
    126,9 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Voor een 2008 heb ik nog leuke carbon spullen over. Het originele Triumph spul zit er weer op. Heeft er iemand interesse?
Voorspatbord, zijkapjes achter, zijkapjes midden, buitenkant flyscreen en ketting beschermer 3 delig. Ik heb ook nog een kettingspan tool van Triumph

interesse in de kettingspanner! Wat wil je er voor hebben? (Span em nu met een platgeslagen waterleiding:+)
 
Hoi mensen.

Wegens omstandigheden heb ik mijn XSR900 verkocht en een auto gekocht.

Ik heb al een street triple gehad maar wil toch een speed proberen nu. Heb een auto moeten kopen voor werk dus wil ik een motor voor erbij.

Mijn vraag is off het verschil tussen het 2008 model en het 2011 model echt enorm verschilt (uiterlijk staat mij beide aan).

Lees dat het nieuwe model iets betere koppelverdeling heeft en de gewicht verdeling wat anders is.

Laat ik het zo stellen. Zou het een meerprijs van 2k waard zijn in jullie ogen?

Budget is max 7k op dit moment.

En indien mogelijk ga ik testrijden op beide natuurlijk.


Ik heb ze beide gehad en heb nu de 2008 versie. Vind hiervan de remmen veel beter dan het nieuwere model. Verder is het blok haast hetzelfde, merk daar weinig verschil in. De teller op de nieuwe is wel een stuk fijner.

p.s. i'm back! Na mijn 2011 model een tijdje op een Multistrada gereden, maar aangezien ik nu weinig lange tochten rij weer terug op een 2008 ST. Heb 'm alweer een jaartje, maar was vergeten mij hier weer te melden :P

st.jpg
 
Voor een 2008 heb ik nog leuke carbon spullen over. Het originele Triumph spul zit er weer op. Heeft er iemand interesse?
Voorspatbord, zijkapjes achter, zijkapjes midden. Ik heb ook nog een tanktas van Triumph ( magneten 2008 heeft metalen tank) en een tailpack van Oxford luggage de X30 voor de liefhebber.

Oh, die zijkapjes wil ik heel graag overnemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan