Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple topic deel 54


Dat is zwaar klote
 
Als je wilt vergelijken moet je ze op dezelfde bank uit proberen, als je die van jou op een andere bank zet kan je een heel andere uitslag krijgen.
Is op 2 verschillende banken geweest. 1 maal bij ten Kate in Nieuwleusen en die bank overdrijft echt niet. Had hij 118 pk ahw. 2e x bij Bisschop in Punthorst 115 pk ahw. Zoveel verschil zit er dus niet tussen. Vind het voor een 1050 van dat bjr maar magertjes. Dus of de afstelling van die 1050 is niet goed of die testbank staat veel te zwaar.
 

Ik zei ook dat je een heel andere uitslag KAN krijgen. Misschien heb jij wel een heel goed blok, de fabriekswaarde is een gemiddelde, de een levert minder en de ander levert meer pk's.
 



Ik had met mn 2005 132 awpk toen freriks ermee klaar was (wel zard systeem / filter). Vond het al veel, en hoorde hier op het forum dat Ruud een tover tovami heeft. dus it nieuwsgierigheid nogmaals een run laten doen. Bij een open dag bij SF tuning. toen waren het er 125 op het achterwiel.
 
Hoe Dan ook ik denk dat het beter kan met de custom map van MIVV-GP die op de tune site staat.
Tenminste voordat ik hem wegbracht had ik merkbaar meer vermogen
Misschien haal ik dan ook wel de 125 op het achterwiel .

Maaaar wie heeft nog meer de inlaatsnorkels verwijdert????
 
Post eens een foto van de situatie. Wij zijn trouwens het clubje van de grote broer
Oei, dat heb ik inderdaad niet goed gelezen (Speed en Street ligt ook wel erg dicht bij elkaar ). Ik zal jullie er niet mee storen en de vraag effe in het juiste draadje stellen. Hopelijk heeft iemand daar hetzelfde aan de hand gehad.
(foto is trouwens erg lastig, de moer zie je niet zitten, maar is net met je vingers te voelen)
 
Wat is het voordeel van verwijderen? Die dingen zitten er niet voor niets op.



britse engineers hebben jaren onderzoek gedaan naar de optimale aanzuiging voor onze motoren. Komt Jan Kaas en die flikkert ze met een streep richting de kliko. Lekker laten zitten. beetje zelfde verhaal als catalisator.
 
Hoi! Ik heb sinds kort high mount arrow slip-on's gemonteerd op mijn speed triple (2009).
Ik heb echter het gevoel dat hij nu iets te rijk loopt, zou dit kunnen met enkel na montage van slip-ons?

Online kom ik nog niet veel verder, iemand ervaringen hiermee?
 
Even lang de Triumph dealer gaan en de bijpassende mapping laten laden.
 

Meten is weten
 
Hallo allen,

Even een vraagje. Welke olie voor mijn 2002 955i speed triple? Ik dacht zelf aan 10W40, maar half synthetisch of volsyntheet?
 
Ik ben van Castrol RS 10W40, naar Motul 5000 10w40, naar Motul 300v 15w50 gegaan. Het resultaat qua schakelen ging van goed naar beter ook in deze volgorde. Schakelt een stukje soepeler nu.