Triumph Speed Triple topic deel 54

Ligt eraan. Kmstand en prijs zijn niet verdacht.

Het gebrek aan onderhoudshistorie, verdoezelde schade, etc maken het verdacht. Heb je een verkoop link?


"deze motor gaat de verkoop in omdat ik er niet veel mee rij de motor heb ik begin van het jaar gekocht en een heel jaar lang plezier van gehad er zijn halverwege het jaar nieuwe banden onder gekomen voor bridgestone s21 en achter de bridgestone t30 evo er zit ook een nieuweketting tantwielen set op en de remmen zijn nog goed wel een beurt gehad waar alle vloeistoffen zijn vervangen rem olie blok olie en kvs inlcusief de olie filter. er is nog een aandachts punt en dat zijn de knipperlichten die werken niet omdat het niet is aangesloten voor de rest werkt schakels remt en rijd deze motor heerlijk."

Dus je koopt een motor, rijd er jaar op, gooit er nieuwe banden op (350 bij de dealer), kettingset (200 bij de dealer), kleine beurt (250). vervolgens verpats je em meer voor best een laag bedrag.

Ik zou em goed door laten lichten door een triumph dealer of Erik van Lent. En vragen naar alle rekeningen en eventuele onderhoudshistorie.

Je zegt ook dat het niet veel mag kosten. Ook op een speed triple (of juist op een speed triple, triumph onderdelen zijn duur!!) kan je behoorlijk leeg lopen.

best een mooi ding voor weinig,

ook een echte 955, je ziet dat type niet zo vaak

Prijs is aan de lage kant, zekers gezien wat er ondertussen aan onderhoud/banden aan gedaan is.
Als je interesse hebt, zou ik het wantrouwend benaderen, dus of goede monteur mee of laten keuren...........maar kijken kan geen kwaad.

De tekst in de advertentie is trouwens tenenkrommend slecht. Google translate op zijn zwakst.

Volgens mij is ook 1 foto niet de motor zelf (die mooie foto)

Daarnaast is de motor pas sinds april in bezit van de huidige eigenaar en issie in 2010 geïmporteerd.

Ik zou em zonder stempeltjes echt niet kopen. Ook niet voor die prijs. Hoe mooi de fotos ook.

Bedankt allen, goeie tips, en eerlijk gezegd denk ik dat ik er maar van afzie. Jammer want ik zie 't type wel zitten, maar zoals gezegd, ik wil niet nog eens leeglopen op verborgen gebreken.

Heb inmiddels ook begrepen dat de kabelboom verrot is en er wel een vervanger klaar ligt, maar nog niet geïnstalleerd is, dat )^%^$*()* klusje mag de volgende eigenaar doen....
 
Beetje laat, maar de beste wensen voor 2021.

Foto-tje erbij is altijd leuk!:W

4.jpg
 
Is ook geen speed 509, maar een omgebouwde daytona of er is een daytona blok ingezet.

Ik lees dat ook in de advertentie (955cm3/95KW/129PK). Nu dacht ik dat Daytona's T595 geen zwart blok hadden, maar wie weet heeft iemand lopen knutselen.
Wat grappig is, als je de kentekencheck doet, staat ie wel als T509 geregistreerd. Daarbij ook een cilinderinhoud heeft van 885 cm3. En dat datum eerste afgifte kenteken in Nederland in 2004 is. Import hoeft niet slecht te zijn, echter goed om te weten als je gaat kopen.

Lijkt mij dat de inhoud van de advertentie niet helemaal klopt. Opgelet dus :t

OVI: RDW Kentekencheck
 
Ik lees dat ook in de advertentie (955cm3/95KW/129PK). Nu dacht ik dat Daytona's T595 geen zwart blok hadden, maar wie weet heeft iemand lopen knutselen.
Wat grappig is, als je de kentekencheck doet, staat ie wel als T509 geregistreerd. Daarbij ook een cilinderinhoud heeft van 885 cm3. En dat datum eerste afgifte kenteken in Nederland in 2004 is. Import hoeft niet slecht te zijn, echter goed om te weten als je gaat kopen.

Lijkt mij dat de inhoud van de advertentie niet helemaal klopt. Opgelet dus :t

OVI: RDW Kentekencheck
Dan zal het dus een 509 zijn met een daytona blok, de 595 had ook een zwart blok, de sprint had een grijze
 
Dan zal het dus een 509 zijn met een daytona blok, de 595 had ook een zwart blok, de sprint had een grijze
Haha MF investigations, :P we komen steeds verder.

Nu heb ik zelf een T595 gehad (first love). Altijd zonde gevonden als er een naked van gemaakt werd.
20030601.jpg


Nou meende ik echt dat bovenstaande T595 niet een volledig zwart blok had. Een zwart onderblok en zwarte deksel, zoals hieronder:
Engine-Motor-Perfect-Condition-Triumph-Daytona-955i-T595-97-06-silnik-04-31000-01-lnp.jpg



Dat zwart in de advertentie ziet er niet heel netjes uit, zou het gespoten zijn?
1280x960.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan