Triumph Speed Triple topic deel 54

En dat geheel gratis.............zie je nou wel dat de kosten best wel meevallen. })





Van een local op het GS-forum kreeg ik al een prijs te horen van omgerekend ca. 10,- per biertje..............dus dronken zullen we er niet worden (niet dat ik dat anders op vakantie wel ben :9 )
Maar GS rijders moeten ook extra betalen hè.
 
Goedenavond,

Heeft iemand ergens nog op zolder een flyscreen liggen voor een 99 speed?
Liefst een roulette green!:9

Groet d’n Eddy
 
En dat geheel gratis.............zie je nou wel dat de kosten best wel meevallen. })




Van een local op het GS-forum kreeg ik al een prijs te horen van omgerekend ca. 10,- per biertje..............dus dronken zullen we er niet worden (niet dat ik dat anders op vakantie wel ben :9 )

Klopt. Ben er veel met de marine geweest. Indrinken deden we aan boord, en ik als dagobert kocht dan 1 biertje op de wal :')

Overigens konden we wel belastingvrije bacardi aan boord (9 eu de liter in 2009) goed ruilen tegen hele dikke moten zalm. Dat dan weer wel.
 
IMG_20190817_131715.jpg

Ben zelf een weekendje in de buurt van Bergisch Gladbach aan het sturen. Vrouwtje zit helaas in een revalidatiecentrum hier in de buurt. Vandaag redelijk wat regen gehad, maar kon gister toch een leuk rondje van 164 km rijden. Had de route van vandaag van internet geplukt, maar dan kan je wel weer zien dat die routen door een Nederlander met een all-road gemaakt is... Man man man.. Borden met verboden in te rijden kent die persoon in ieder geval niet.. Verder wel lekker gereden hoor :P
 
Bekijk bijlage 1419469
Ben zelf een weekendje in de buurt van Bergisch Gladbach aan het sturen. Vrouwtje zit helaas in een revalidatiecentrum hier in de buurt. Vandaag redelijk wat regen gehad, maar kon gister toch een leuk rondje van 164 km rijden. Had de route van vandaag van internet geplukt, maar dan kan je wel weer zien dat die routen door een Nederlander met een all-road gemaakt is... Man man man.. Borden met verboden in te rijden kent die persoon in ieder geval niet.. Verder wel lekker gereden hoor :P

Heb je die in het buitenland ook dan? :+
 
Ben zelf een weekendje in de buurt van Bergisch Gladbach aan het sturen. Vrouwtje zit helaas in een revalidatiecentrum hier in de buurt. Vandaag redelijk wat regen gehad, maar kon gister toch een leuk rondje van 164 km rijden. Had de route van vandaag van internet geplukt, maar dan kan je wel weer zien dat die routen door een Nederlander met een all-road gemaakt is... Man man man.. Borden met verboden in te rijden kent die persoon in ieder geval niet.. Verder wel lekker gereden hoor :P

Twee jaar geleden een weekendje eifel gedaan met vrienden bij Hasenfeld. Had er echt tijd en effort ingestopt om een leuke route te maken zodat we alle leuke stukken aan elkaar konden rijgen. Na 7 km en drie wegafzettingen (waarvan twee specifiek voor motoren, in het weekend!!) heb ik de garmin uitgezet en heb de stand van de zon maar aangehouden. Duurde toch tot de tweede pauze voordat iemand vroeg waar we nou eigenlijk waren en ik met een grijns kon zeggen: "Geen idee!"
 
Laatst bewerkt:
Kogel is door de kerk. Gaan richting de eifel en zeker 1 dag sturen in Luxemburg. L-D-L Rondrit Lux op basis van 1000 bochten 2010 /290km-5u30 tomtom=here. Nog ideetjes voor de rest😁😁😁gaan drie dagen.

Ik weet niet precies waar je zit in de Eifel, maar ik was er laatst en heb deze route gemaakt en gereden:
Kurviger - Jouw Motor-Routeplanner

De route gaat door de Eifel, langs de Nordschleife (maak daar ook ff een rondje), de Rijn en de Moezel, met mooie afwisseling van B wegen en de kleinere wegen binnendoor om lekker te sturen.
 
Ik weet niet precies waar je zit in de Eifel, maar ik was er laatst en heb deze route gemaakt en gereden:
Kurviger - Jouw Motor-Routeplanner

De route gaat door de Eifel, langs de Nordschleife (maak daar ook ff een rondje), de Rijn en de Moezel, met mooie afwisseling van B wegen en de kleinere wegen binnendoor om lekker te sturen.
Thanks. We gaan een dagje sturen in Luxemburg en een dag in de eifel. Deze route
FB_IMG_1566236532555.jpg
 
Off-topic vraagje: die foto viewer van het nieuwe forum werkte voorheen wel goed op m'n telefoon maar al een poosje niet meer. Kan 'm wel openen, maar niet in of uitzoomen enzo.
Hebben meer mensen dat probleem? :?
 
Heeft er iemand toevallig het Haynes boek van de speed triple 1050 digitaal?

Zo nee, hebben er mensen er belang bij om deze samen te kopen? Ik koop deze dan, en scan em en versprijd em. Digitaal kopie dan een euro of 2?
 
Heeft er iemand toevallig het Haynes boek van de speed triple 1050 digitaal?

Zo nee, hebben er mensen er belang bij om deze samen te kopen? Ik koop deze dan, en scan em en versprijd em. Digitaal kopie dan een euro of 2?

Ik heb alleen het Haynes boek van het vorige model liggen. Dus ja ik wil hem wel samen kopen.
 
Ik heb alleen het Haynes boek van het vorige model liggen. Dus ja ik wil hem wel samen kopen.

Het haynes boek loopt van 2005 tot 2015. Ik weet niet welke jij al hebt?

Ik heb nu de owners manual en de triumph workshop manuals van 2005 t/m 2015 digitaal (mocht iemand ze willen hebben, kan ze via google drive sturen)
 
Ideaal die boeken. Ik heb er echt al een hele stapel van liggen (ja verschillende motoren natuurlijk). Ik vind digitaal helemaal ruk. Als je met je vieze handen beetje op je schermpje moet gaan zitten vegen enzo.
 
Ideaal die boeken. Ik heb er echt al een hele stapel van liggen (ja verschillende motoren natuurlijk). Ik vind digitaal helemaal ruk. Als je met je vieze handen beetje op je schermpje moet gaan zitten vegen enzo.

Ik heb een tv in de garage op zwenkarm. Scroll ik met mn vette jatten met mn muis door de pdf’s. Blijven de boekjes ook mooi 😅
 
Goeiemiddag,

Hier een nieuwe speed triple-eigenaar. De afgelopen jaren heb ik enkele supersports gereden (ZXR, GSXR-600, 600RR en 600F) en uiteindelijk m'n verstand gevonden en een speed triple aangeschaft ;)

Het is inmiddels een wat ouder beestje (885 uit '97) en heeft wat liefde nodig, maar alle slijtagedelen zijn inmiddels wel al vervangen zoals banden, tandwielsetje, accu en voorvorkolie.
Nu ben ik de electra wat aan het uitvogelen gezien de richtingaanwijzers een eigen leven leiden. Mocht er iemand een linkje hebben naar een Haynes manual dan houd ik me zeker aanbevolen

Ook de tellerverlichting heeft betere dagen gekend. Nu heb ik de tellers gedemonteerd, maar nu zie ik niet hoe ik de tellerhuizen open kan krijgen. Is er misschien iemand die dit al eens gedaan heeft?

Van de winter staan er nog wat zaken op het verlanglijstje zoals de originele Triumph sportpuup die eronder hangt eens voorzien van enige vorm van demperwol en het weer netjes zwart spuiten van diverse kleine steuntjes etc.

Het belangrijkste. Hij rijd geweldig! Voldoende power. Trekkracht bij ieder mogelijk toerental en een fijnere zithouding dan op de 4 in-lijn sportfietsen.

Groeten,

Martin
 
Goeiemiddag,

Hier een nieuwe speed triple-eigenaar. De afgelopen jaren heb ik enkele supersports gereden (ZXR, GSXR-600, 600RR en 600F) en uiteindelijk m'n verstand gevonden en een speed triple aangeschaft ;)

Het is inmiddels een wat ouder beestje (885 uit '97) en heeft wat liefde nodig, maar alle slijtagedelen zijn inmiddels wel al vervangen zoals banden, tandwielsetje, accu en voorvorkolie.
Nu ben ik de electra wat aan het uitvogelen gezien de richtingaanwijzers een eigen leven leiden. Mocht er iemand een linkje hebben naar een Haynes manual dan houd ik me zeker aanbevolen

Ook de tellerverlichting heeft betere dagen gekend. Nu heb ik de tellers gedemonteerd, maar nu zie ik niet hoe ik de tellerhuizen open kan krijgen. Is er misschien iemand die dit al eens gedaan heeft?

Van de winter staan er nog wat zaken op het verlanglijstje zoals de originele Triumph sportpuup die eronder hangt eens voorzien van enige vorm van demperwol en het weer netjes zwart spuiten van diverse kleine steuntjes etc.

Het belangrijkste. Hij rijd geweldig! Voldoende power. Trekkracht bij ieder mogelijk toerental en een fijnere zithouding dan op de 4 in-lijn sportfietsen.

Groeten,

Martin
Welkom*O**O**O*:]veel plezier met je SPEED:t
 
Goeiemiddag,

Hier een nieuwe speed triple-eigenaar. De afgelopen jaren heb ik enkele supersports gereden (ZXR, GSXR-600, 600RR en 600F) en uiteindelijk m'n verstand gevonden en een speed triple aangeschaft ;)

Het is inmiddels een wat ouder beestje (885 uit '97) en heeft wat liefde nodig, maar alle slijtagedelen zijn inmiddels wel al vervangen zoals banden, tandwielsetje, accu en voorvorkolie.
Nu ben ik de electra wat aan het uitvogelen gezien de richtingaanwijzers een eigen leven leiden. Mocht er iemand een linkje hebben naar een Haynes manual dan houd ik me zeker aanbevolen

Ook de tellerverlichting heeft betere dagen gekend. Nu heb ik de tellers gedemonteerd, maar nu zie ik niet hoe ik de tellerhuizen open kan krijgen. Is er misschien iemand die dit al eens gedaan heeft?

Van de winter staan er nog wat zaken op het verlanglijstje zoals de originele Triumph sportpuup die eronder hangt eens voorzien van enige vorm van demperwol en het weer netjes zwart spuiten van diverse kleine steuntjes etc.

Het belangrijkste. Hij rijd geweldig! Voldoende power. Trekkracht bij ieder mogelijk toerental en een fijnere zithouding dan op de 4 in-lijn sportfietsen.

Groeten,

Martin
Goeiemiddag,

Hier een nieuwe speed triple-eigenaar. De afgelopen jaren heb ik enkele supersports gereden (ZXR, GSXR-600, 600RR en 600F) en uiteindelijk m'n verstand gevonden en een speed triple aangeschaft ;)

Het is inmiddels een wat ouder beestje (885 uit '97) en heeft wat liefde nodig, maar alle slijtagedelen zijn inmiddels wel al vervangen zoals banden, tandwielsetje, accu en voorvorkolie.
Nu ben ik de electra wat aan het uitvogelen gezien de richtingaanwijzers een eigen leven leiden. Mocht er iemand een linkje hebben naar een Haynes manual dan houd ik me zeker aanbevolen

Ook de tellerverlichting heeft betere dagen gekend. Nu heb ik de tellers gedemonteerd, maar nu zie ik niet hoe ik de tellerhuizen open kan krijgen. Is er misschien iemand die dit al eens gedaan heeft?

Van de winter staan er nog wat zaken op het verlanglijstje zoals de originele Triumph sportpuup die eronder hangt eens voorzien van enige vorm van demperwol en het weer netjes zwart spuiten van diverse kleine steuntjes etc.

Het belangrijkste. Hij rijd geweldig! Voldoende power. Trekkracht bij ieder mogelijk toerental en een fijnere zithouding dan op de 4 in-lijn sportfietsen.

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan