Triumph Speed Triple topic deel 54

Hoe is het met je koppeling?

Goed denk ik. Sta met vrouw en kind op de camping in frankrijk :+

Als ik thuis ben meubel ik de zaak open. Hopelijk zijn de frictie schijven niet al te verkracht. Waarschijnlijk zijn de metalen schijven niet geperforeerd. Dan bestel ik die geupdate versie (met gaatjes dus), en gaat de hele handel weer met nieuwe olie in elkaar.

Heb wat fora afgestruind. Met verschillende tigers / speeds lees je her en der plakkende platen. Vaak is de oplossing platen eruit en laten soaken in nieuwe olie en nieuwere metalen schijven.

We gaan het zien
 
@schevetoren : Cochem is leuk om door te rijden, maar blijf er liever uit de buurt..........dit geldt ook voor de Moesel.
Er om heen zitten echt geweldige stuurwegen.
Als je een beetje in het berggedeelte blijft rijden hoef je niet veel moeite te doen om die stuurwegen te vinden.
Biker Ranch is een goede tip van Flow.

Euh flitsers en Luxemburg?
Nu kom ik niet zo vaak in Luxemburg, maar is het daar zo erg? Is nieuw voor me.
 
@schevetoren : Cochem is leuk om door te rijden, maar blijf er liever uit de buurt..........dit geldt ook voor de Moesel.
Er om heen zitten echt geweldige stuurwegen.
Als je een beetje in het berggedeelte blijft rijden hoef je niet veel moeite te doen om die stuurwegen te vinden.
Biker Ranch is een goede tip van Flow.

Euh flitsers en Luxemburg?
Nu kom ik niet zo vaak in Luxemburg, maar is het daar zo erg? Is nieuw voor me.
Er zijn een paar hele mooie bochten op wat grotere wegen waar flitspalen staan, moet je ff op letten want het zijn bochten die nogal uitnodigen om flink plat met hoge snelheid doorheen te knallen ;)
Of ze verder veel controleren weet ik ook niet.
 
Uiteraard met de solex...........ook wel bekend als BMW R1200gs LC

Koekblik gebruik ik alleen van A naar B...........of als het in de vakantie niet anders kan qua weer/gezondheid.
(Is alweer een paar jaar geleden dat we de auto voor vakantie hebben gebruikt)

Danku heren/dames.........we gaan ons best doen. :t :]
 
Niets van meegekregen.

Duur land vond ik erg meevallen.
Je kunt het wel duur maken natuurlijk, maar je leeft er ook een beetje primitief.
Hoort bij het avontuur, zelf een prutje koken terwijl je bestookt wordt door muggen, slapen in een hytte met een wiebelig stapelbed die 20cm te kort is.
All in the game *D
 
Fantastisch land, veel voor mijn werk geweest. Schoon, mooie natuur, lieve mensen maar alles is kneiterduur. Avondje stappen in Oslo en ik was echt moeilijk veel geld kwijt! Biertje was tussen de 8 en 10 euro en dat is wat jaartjes terug!
 
20170625_200100.jpg


Als je goed kijkt zie je ze.
DuizendMiljoenMiljardBiljard vliegen.
Heel wat opgegeten ook tijdens het avondeten. :+
 
Bekijk bijlage 1418821

Als je goed kijkt zie je ze.
DuizendMiljoenMiljardBiljard vliegen.
Heel wat opgegeten ook tijdens het avondeten. :+
En dat geheel gratis.............zie je nou wel dat de kosten best wel meevallen. })




Biertjes kopen in noorwegen word je niet vrolijk van :/
Van een local op het GS-forum kreeg ik al een prijs te horen van omgerekend ca. 10,- per biertje..............dus dronken zullen we er niet worden (niet dat ik dat anders op vakantie wel ben :9 )
 
Terug
Bovenaan Onderaan