Triumph Speed Triple topic deel 54

Heeft iemand ervaring met een Triumph Datatool S4 alarm?

Zojuist gekregen van een collega. Aansluiting lijkt me voor de hand liggend. Wil alleen weten wat de ervaringen zijn met storingen en het leegtrekken van de accu. Op internet lees ik voornamelijk dingen van mensen die het alarm juist verwijderen 😂
 

Bijlagen

  • 02717DEA-888B-451A-A298-0844DD410DB7.jpeg
    02717DEA-888B-451A-A298-0844DD410DB7.jpeg
    153,1 KB · Weergaven: 6
Heeft iemand ervaring met een Triumph Datatool S4 alarm?

Zojuist gekregen van een collega. Aansluiting lijkt me voor de hand liggend. Wil alleen weten wat de ervaringen zijn met storingen en het leegtrekken van de accu. Op internet lees ik voornamelijk dingen van mensen die het alarm juist verwijderen 😂

Ik heb op mijn vorige motor een soortgelijk alarm gehad, in ieder geval wel van Datatool.
Lege batterijen, accu leegtrekken en storingen, ik heb het allemaal gehad. Ik heb hem laten verwijderen.
 
Aanrader dan dus. Makkelijke en goedkope ugrade als je het mij vraagt. Geeft hem net even een beetje pit erbij.
 
Ik heb op mijn vorige motor een soortgelijk alarm gehad, in ieder geval wel van Datatool.
Lege batterijen, accu leegtrekken en storingen, ik heb het allemaal gehad. Ik heb hem laten verwijderen.
Ik heb hem op me huidige motor al zo'n 6 jaar zitten. Eigenlijk nooit problemen gehad. Alleen niet me hoes erover als de motor nog heet is. Dan gaat mijn alarm af. Heb hem toen laten inbouwen door hier in de buurt geadviseerd gecertificeerd bedrijf en laat hem elk jaar keuren ivm korting op verzekering premie. Wat ie toen gekost heeft heb ik er al lang weer uit.
 
Heeft iemand ervaring met een Triumph Datatool S4 alarm?

Zojuist gekregen van een collega. Aansluiting lijkt me voor de hand liggend. Wil alleen weten wat de ervaringen zijn met storingen en het leegtrekken van de accu. Op internet lees ik voornamelijk dingen van mensen die het alarm juist verwijderen 😂
Ik heb hem niet gekocht als triumph datatool s4 alarm maar als datatool s4 alarm. Misschien scheelt dat een paar euro. Bedrijf heet mototronix. Hebben alleen geen fictieve winkel meer omdat ze het te druk kregen met de webshop.
Opletten bij inbouwen. Gaat het niet goed kan ie er altijd nog uit
 
Ik heb hem niet gekocht als triumph datatool s4 alarm maar als datatool s4 alarm. Misschien scheelt dat een paar euro. Bedrijf heet mototronix. Hebben alleen geen fictieve winkel meer omdat ze het te druk kregen met de webshop.
Opletten bij inbouwen. Gaat het niet goed kan ie er altijd nog uit

Thanks voor de tip! Mototronix ken ik van alle handige achterlicht modules :)

In heb er geen certificaat bij, dus verzekerings financieel gaat het me niets opleveren helaas. Ik ga em zelf inbouwen. Kan nooit moeilijk zijn. 1 stekker en een zadel nabijheids schakelaar.
 
Ik heb hem op me huidige motor al zo'n 6 jaar zitten. Eigenlijk nooit problemen gehad. Alleen niet me hoes erover als de motor nog heet is. Dan gaat mijn alarm af. Heb hem toen laten inbouwen door hier in de buurt geadviseerd gecertificeerd bedrijf en laat hem elk jaar keuren ivm korting op verzekering premie. Wat ie toen gekost heeft heb ik er al lang weer uit.

Ah een andere ervaring dus, dat kan ook.
Ik kreeg ook nog eens geen korting op mijn verzekeringspremie met het alarm. Dat was ook wel jammer.
 
Vandaag deze navigatie binnen gekregen (Beeline) meteen gemonteerd op de Speed. Ga binnenkort kijken of ie een beetje goed werkt.
Systeem werk via je telefoon Google (blijft niet aan) je laadt de route in en gaan. Hij geeft via een pijl de route aan en met een punt de afslag die je moet nemen met de meters erbij.
Met een halve draai neem je hem zo mee in je binnenzak.

20190829_155841.jpg
20190829_155846.jpg
 
Grappig systeem! Ben benieuwd hoe dat bevalt op de motor. Zit er ook spraak functie op voor een (Bluetooth) headset?
 
Grappig systeem! Ben benieuwd hoe dat bevalt op de motor. Zit er ook spraak functie op voor een (Bluetooth) headset?

Nee geen spraak functie is puur en alleen een navigatie.
Ben ook heel benieuwd hoop hem volgende week te kunnen testen. Hij is waterdicht en heeft ook een backlight voor de donkere dagen.
Ga mijn bevindingen hier wel plaatsen :] :t
 
Vandaag deze navigatie binnen gekregen (Beeline) meteen gemonteerd op de Speed. Ga binnenkort kijken of ie een beetje goed werkt.
Systeem werk via je telefoon Google (blijft niet aan) je laadt de route in en gaan. Hij geeft via een pijl de route aan en met een punt de afslag die je moet nemen met de meters erbij.
Met een halve draai neem je hem zo mee in je binnenzak.

Bekijk bijlage 1423519Bekijk bijlage 1423520

ziet er goed uit georg. dit was het systeem waar je het over had. nu heb ik een plaatje bij :+
Ik heb trouwens mijn gewraakte sleuteltje uit mn dash kunnen halen bij bruurs.

De koppeling is ook weer super trouwens. schakelt en koppelt beter dan toen ik em kocht. blijkbaar had de motor al licht plakkende platen bij aankoop. nu schakelt het super soepel.

f88dcc0edcb30def392dfbdeb7e34cc4.jpeg
 
ziet er goed uit georg. dit was het systeem waar je het over had. nu heb ik een plaatje bij :+
Ik heb trouwens mijn gewraakte sleuteltje uit mn dash kunnen halen bij bruurs.

De koppeling is ook weer super trouwens. schakelt en koppelt beter dan toen ik em kocht. blijkbaar had de motor al licht plakkende platen bij aankoop. nu schakelt het super soepel.

Bekijk bijlage 1423590

Ja hij is eindelijk binnengekomen.

Was het een duur sleuteltje of viel het mee.

Goed om te horen dat je koppeling weer in orde en beter is dan voorheen :t :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan