Triumph Speed Triple topic deel 54

Ik begreep van Mike dat een behoorlijk aantal 1200RS-en in Engeland staan, maar dat ze ook nog wachten op elektronische onderdelen. En dan is er ook nog Brexit en zo...Korte versie: Nope...Ik sta ingeschreven voor de Triumph Speed Triple 1200RS Track Experience op Assen op 3 mei, en ik hoop maar dat er daar wel 1200RS-en voor zijn... Het is afwachten.

Ben heel benieuwd, zal toch wel lukken voor 3 mei. Ik ben er dan ook, zie je daar 8-)
 
Tja, afwachten maar. Alhoewel ik me wel afvraag of ik misschien Triumph zou moeten vragen om mij alle rondes op een 1200RS te laten rijden...Ik heb hem tenslotte op de introductiedag besteld en betaald... O-)
En betaald ook?
Dus als de zaak waar je 'm betaald hebt in de tussentijd failliet gaat heb je geen motor en ben je je geld kwijt.
Best gewaagd, vooral in deze tijden :)
 
En betaald ook?
Dus als de zaak waar je 'm betaald hebt in de tussentijd failliet gaat heb je geen motor en ben je je geld kwijt.
Best gewaagd, vooral in deze tijden :)
Nee hoor, deze dealer vertrouw ik blind...Zal geen reclame maken en het is een goede vriend, hou het er maar op dat het volgens mijn (niet bevooroordeelde) mening de beste Triumphdealer van NL is. :t
 
Nee hoor, deze dealer vertrouw ik blind...Zal geen reclame maken en het is een goede vriend, hou het er maar op dat het volgens mijn (niet bevooroordeelde) mening de beste Triumphdealer van NL is. :t
Vertrouwen begrijp ik, maar faillissement zou zomaar kunnen (waarschijnlijk niet, maar je weet maar nooit) en dan ben je toch mooi de sjaak hoor :)

Ik zou ook niet weten waarom ik 'm al meteen bij bestelling zou betalen. Normaal is toch altijd pas bij levering?
 
Zo, alle onderdelen zijn binnen dus op naar de spuiter.
Hopelijk heeft hij zin en tijd. :)

20210421_180847.jpg
 
Goed nieuws! In elk geval één rondje op de nieuwe Speed...Vandaag heeft Mike de eerste binnen gekregen, maar die is grijs...Grijze zijn minder snel... O-)
Haha dat denk ik ook! 15 mei ga ik de nieuwe speed ook ff op de weg uittesten, dan gaat m'n Speed voor onderhoud naar Mike!
 
Terug
Bovenaan Onderaan